return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
De Soundstation Thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Na de examens ga ik toch ook is een tripje richting Hasselt maken denk ik...

kga dan wel mee denk ik. ik zoek al een tijd een plaatsje in men druk schema om eens naar ginder te trekken
Meltoz
quote:
Originally posted by Tiger777
maar toch, extrazone slaagt zijn prijzen op. Ik weet dat toen ik mijn eerste plaatjes kocht, de normale prijs 7.50€ was, nu al 8. En het aanbod, mja, blijft toch vrij beperkt. Ik denk niet dat ik tot hasselt ga, tenzij er een échte meeting is. Hasselt kost mij al 11€ aan trein en voor dat geld laat ik de plaatjes hier leveren...


He he :) en bij Sound-Station zijn de prijzen nog niet zo lang geleden omlaag gegaan, weliswaar ne veel maar enfin het deed'em iets... :D

Goed idee van deze thread Seb ;) Deze week ga'k overslagen se, ma as er héél lekkere plaat binnen zou zijn, dan zal'k wel binnespringe :)
SilentEagle
Kzen van plan om ergens deze week eens te gaan graven in de MVC, maar Soundstation wacht ik ook effe mee. :) As da eerste u interesseert, let me know.
Meltoz
quote:
Originally posted by SilentEagle
Kzen van plan om ergens deze week eens te gaan graven in de MVC, maar Soundstation wacht ik ook effe mee. :) As da eerste u interesseert, let me know.


Nee merciekes, die periode ben'k al voorbij ;) ;) :D :D :p Is niks ten opzichte van Sound-Station :o Voor'k Sound-Station kende ging'k ook altijd naar MVC, maar ik moest daar toen meestal m'n platen bestellen en da wachten vond ik ma niks... Nu ziet de lijst er al veel beter uit da ze elke week doorsturen, ma ja Sound-Station he :D :D (amai, als de Gert en Gery nu gene extra reclame hebbe :) )
SilentEagle
Hmmm... Ben daar vorige week toch een paar schone plaatjes gaan halen voor weinig geld, en da was maar op 10 minuten gevonden. Dus verdienen ze wat meer tijd. :)

Ma ge hebt gelijk, de bediening, sfeer en totale assortiment bij Soundstation is meer wa ik zoek. :)
Meltoz
Ik ga morgen rond 12u30 na m'n examen, m'n plaatjes van volgende en deze week ophalen... Interesse?
FredNova
Steve-Austin, Mysteria en mezelf zullen er zaterdag namiddag omstreeks 14h tot 15h zijn :toothless
SilentEagle
quote:
Originally posted by Meltoz
Ik ga morgen rond 12u30 na m'n examen, m'n plaatjes van volgende en deze week ophalen... Interesse?


Hangt er wat vanaf, kga morgen voor mn rijbewijs van 9-12... Ik laat u wel iet weten as ik er geraak!
pooley
Good Luck Seba

Ik moet nog wachten tot 3 augustus :s
SilentEagle
quote:
Originally posted by pooley
Good Luck Seba

Ik moet nog wachten tot 3 augustus :s


Kans is vrij groot da ik ook ni door ben hoor. :D

Kaidreas
Ik ga proberen om maandag12 juli naar soundstation te gaan.
iemand interesse? lot mo weten.
dj Elof
Begin dit jaar (of was het eind vorig jaar?) eens binnen gesprongen bij mijn ex-Atmoz collega Gert om wat plaatjes te beluisteren. Dikke proficiat toen omdat hij die Sono vs Filur - Want control? bootleg had. Heeft meer dan 4 maand geduurd voor deze in Gent te verkrijgen was!!!

Nu heb ik 'm dubbel, you never know dat er iets aan mankeert :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement