|
De Soundstation Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
| kga morgevoormiddag (27 juli) naar SS ... if anyone wanna join, ... let me know :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
kga morgevoormiddag (27 juli) naar SS ... if anyone wanna join, ... let me know :) |
Ik ga morgen ergens in de namiddag,al m'n plaatjes gaan ophalen die'k opzij heb laten leggen, want met die vakantie :o |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ik ga morgen ergens in de namiddag,al m'n plaatjes gaan ophalen die'k opzij heb laten leggen, want met die vakantie :o |
hmm, mss da'k dan namiddag ga ... kom'k mss nog es iemand tege :) ... ma i'm not sure yet ... |
|
|
| FredNova |
morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn
wie komt nog? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FredNova
morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn
wie komt nog? |
Nope, er was deze week eigenlijk ni zoveel deftig uit, 2 plaatjes ofzo, daar kom'k ni voor af zene, heb ze doodleuk opzij laten zetten :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by FredNova
morgen , zaterdag 31 juli, zal ik er rond 15h30 een uurtje zijn
wie komt nog? |
ik zen in't stad morgen ... dus misschien da'k de nieuwe binnekomers van dees week es kom beluisteren ... en wss word'k dan weer verleid tot een aankoop :rolleyes: :( :p |
|
|
| Pestario |
beste winkel imo hier in limburg maar ik ga er niet meer heen, online bestellen spaart tijd uit en is makkelijker...
gery en gert zijn 2 toffe kerels en tligt ni aan hen da ze mij als klant verloren zijn.
keep it up guys!!! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Pestario
beste winkel imo hier in limburg maar ik ga er niet meer heen, online bestellen spaart tijd uit en is makkelijker... |
Maar je kan de plaat niet beluisteren... |
|
|
| Meltoz |
ff copy paste naar deze link gedaan want kan da in diene gefilterde nilk niemeer posten, vandaar... Het begon allemaal zo:
| quote: | Originally posted by Meltoz
Net e mailtje gestuurd se, want moest nog een ander plaat voor mij opzij laten leggen... Zodra ik iets meer weet laat ik je't weten |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Merci Tom |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Moet'k één exemplaar op Uwe naam opzij laten leggen als ze'em zouden hebben of kunnen bestellen? |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hmm, doe voorlopig maar niet. Tis misschien pas september eer ik nog eens in Hasselt ben. Ik zal hen zelf wel een mailtje sturen dan. |
| quote: | Originally posted by Gladius
of 2 =)
|
Heb dus een antwoord gekrege op m'n vraag... en je kan altijd de cd bestellen bij SOUND-STATION, dus als je'em moet hebbe wil'k'em wel opzij laten leggen voor jullie ofwel mailen ofwel bellen jullie dat kan ok, nr. 011/74.03.04
Voila se, jullie zien maar... Plz ;) :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Heb dus een antwoord gekrege op m'n vraag... en je kan altijd de cd bestellen bij SOUND-STATION, dus als je'em moet hebbe wil'k'em wel opzij laten leggen voor jullie ofwel mailen ofwel bellen jullie dat kan ok, nr. 011/74.03.04 |
Merci voor de moeite, Tom 
Ik ga er een van dees eens langs gaan. |
|
|
| Pestario |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Maar je kan de plaat niet beluisteren... |
toch wel...zitten samples bij en anders soulseek :-) |
|
|
| JediD4M |
| Das waar Pestario, das met cd's ook dat je sommige tracks kan beluisteren, al hoewel je bijvoorbeeld op niet alle online shops, alle mixen of remixen van een vinyl kan beluisteren. Meestal alleen de originele versie of de bekenste.. |
|
|
|
|