return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
De Soundstation Thread
View this Thread in Original format
SilentEagle
Aangezien het aantal Hasselaars & aanverwanten hier maar blijft toenemen, en ik het enorm belachelijk vind dak eerst een half uur naast Desperatos-X heb staan luisteren vorige week voordat Tom me duidelijk maakte dak die mens eigenlijk wel kende: De Soundstation Thread.

Post hier wanneer ge daar zijt, want samen plaatjes zoeken is altijd leuker dan alleen. :)

Wat mezelf betreft, mss morgen, mss dinsdag... Hangt er wat vanaf.
Myst3ria
Leuk idee deze thread ;) Kdenk dat ik morgen even langsga na mn werk, maar da's pas om kwart voor vijf, een redelijk f*cked up uur dus :D
eieregooie
Ik zou er ooit draaien, met FredNova, maar helaas flikte me pa het om de dag ervoor de auto onklaar te maken :( Nog nooit geweest dus... Maybe volgende Hasselt meeting? :)
DeSpErAtOs-X
ik zal pas gaan na de examens ... dus pas na den 22ste juni ... btw, nice idea :)
SilentEagle
En binnen drie maand, als Gert & Gery merken dat we der altijd met een hoop zijn, vragen we groepsreductie. :thepirate :D
Jasperovitsj
Na de examens ga ik toch ook is een tripje richting Hasselt maken denk ik...
pooley
Idem , als ik geld heb.
FredNova
doen!

ik ga er sinds het open is, the place to be!
pooley
Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8€de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ...
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8€de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ...


en hoe komt dat denk je, door mijn gezaag :p ;)

Tiger777
maar toch, extrazone slaagt zijn prijzen op. Ik weet dat toen ik mijn eerste plaatjes kocht, de normale prijs 7.50€ was, nu al 8. En het aanbod, mja, blijft toch vrij beperkt. Ik denk niet dat ik tot hasselt ga, tenzij er een échte meeting is. Hasselt kost mij al 11€ aan trein en voor dat geld laat ik de plaatjes hier leveren...
pooley
Michael als ge nog is gaat, let me know.
Gezelliger da nalleen te luisteren / snuffelen.

Weet ge al iets van Just Be?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement