|
~Mooiste blauwtjes en beste dissen :)~
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Lijkt me vrij duidelijk iedereen mag hier ze ergste blauwtjes ooit.. of juist leuke blauwtjes poste..
Heb je nog een mooie wraakactie gehad.. of andere leuke diss.. post em dan ook.. :D
MzzL |
|
|
| Dj Lex |
| Ik vond het wel lullig dat ik het voor een meisje uitmaakte met me huidige vriendin waar ik al 7 maanden mee had. Dat meisje vond me leuk heeft ze toegegeven. Ik maak het uit en zij gaat met iemand anders, maar ja dat soort dingen gebeuren he :D |
|
|
| New Wave |
Whaaaaa, okkeeedan
Ik was 2 jaar geleden dikke alcoholist :D altijd met kater op mijn werk....dikke zuipverhalen altijd..., zij allemaal denken dat ik elke vrijdag en zaterdag dronken was (was ook zo :D )...was ik toeveallig dik verliefd op een meid daar...wow geil gewoon......maaruh toen zag ik der een zaterdag avond in Amersfoort......ik was zo facking nuchter als het maar kan.....heb ik der recht in der ogen verteled dat ik op der viel en wat met der wilde............wat denk je, begint ze te lachen :p "whahaha grapjas, je moet niet zoveel zuipen kerel hahahaha tot morgen"...ik zo fackin serieus als maar ken whehehee, zij denken dat ik dronken was...godver sta je echt met je tieten in je keel man whehehehe, dat was mijn ergste.......ennuh ze had al een vriend.....2 maanden ofzo......maaruh dat ha dik nooit gehoord....door de katers :p
LATOX!! |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik vond het wel lullig dat ik het voor een meisje uitmaakte met me huidige vriendin waar ik al 7 maanden mee had. Dat meisje vond me leuk heeft ze toegegeven. Ik maak het uit en zij gaat met iemand anders, maar ja dat soort dingen gebeuren he :D |
hehe lekker duidelijk lexie :D
vertel het nog ff een keer
np
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| Oke nogmaals dan. Ik denk weer sneller dan ik kan typen geloof ik. Ik had een vriendin waar ik 7 maanden mee had. En toen was er een meisje uit me klas die veel lekkerder was dan me huidige vriendin die mij leuk vond. Dus ik denk ik maak het uit met me huidige vriendin en ga verder met die chick. Dus ik maak het uit en zij gaat een paar dagen later blij met een andere jongen, waar ze nu nog mee heeft, dus toen had ik niemand meer, maar life goes on en ik kan er ook niet echt wakker van liggen |
|
|
| Blik |
| Lexie toch, eerst met dat andere wijf gaan......zodat je zeker weet dat je haar hebt |
|
|
| Dj Lex |
Ik had haar in me zak, maar ja het duurde net iets te lang allemaal.
Boeiend! |
|
|
| TimeportE |
Tja.. mijn eerste vriendin dat was een RAMP!.. ik had dus net een dag met haar kwam ze de volgende dag naar me toe.. :Ja ik had eigenlijk wel spijt van wat gister gebeurd is.. Ja lekKer dan.. NOT!..:(
Ach ja boeie.. ze was toch nie lekker dus, HAHA :D:D |
|
|
| Blik |
kweet nog een leuke versiertruc (naja, vesiertruc, heeft me gister wel een meisje opgeleverd;)):
1. zorg ervoor dat het meisje haar horloge kwijtraakt
2. zorg ervoor dat jij het horloge vind
3. geef het terug en begin een praatje
4. ze vind je meteen aardig en "hoppa"
naja, werkte gister bij mij |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
kweet nog een leuke versiertruc (naja, vesiertruc, heeft me gister wel een meisje opgeleverd;)):
1. zorg ervoor dat het meisje haar horloge kwijtraakt
|
Hoe lat je een meisje haar horloge kwijt raken.. hebben we hier te maken met een houdini truc???... :D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Hoe lat je een meisje haar horloge kwijt raken.. hebben we hier te maken met een houdini truc???... :D:D:D |
ok ok, je moet een beetje geluk erbij hebben.........:p |
|
|
| Little Theseus |
Whahahaa!
Weet je wat bij mij werkt?
Ik kan een sigaret brandend zo in mijn mond doen, hem ronddraaien en er weer uit halen en meteen gewoon weer een hijs nemen.
Tis ranzig maar toch vinden de vrouwen het leuk, geloof het of niet!
Ik heb zelfs een keer een meid op vakantie versierd door met mn cocktailtje naar haar toe te lopen, een ijsklontje eruit te halen, op de grond gelegd en kapot getrapt... "zo het ijs is gebroken, wat is je naam?"
wat denk je dat ze zei?
"Bitte Nochmal?"
WAAAA bleek ze gewoon duits te zijn, ik balen, maarja, ik in het engels uitleggen en toen snapte ze m wel..
En ja, de enige blauwtjes die ik heb gelopen waren in het begin toen ik bij meiden hun leeftijd of opleiding totaal verkeerd inschatte!"en wat doe jij voor opleiding? VBO, of Mavo? - Ik doe Gymnasium, lul! zie ik er zo dom uit dan?"
Nu weet ik wel dat je voorzichtig moet zijn (ookal ziet ze er uit als 22, ik zeg gewoon dat ik denk dat ze 19 is!) |
|
|
|
|