return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
uitverkoop in 2dance mechelen
View this Thread in Original format
Wildfir3
quote:

HI EVERYBODY,THIS THURSDAY, FRIDAY AND SATURDAY WE ARE HAVING HUGE SALES @ 2 DANCE RECORD STORE. ALL VINYL ON 3 EURO PER UNIT....... EVERYTHING HAS TO GO !!!!!!!

Opening hours are ; thursday 15.00 - 18.30 friday 12.00 - 18.30 saturday 12.00 - 18.30

After this weekend 2 Dance record store is closing its doors and I want to thank all our clients for great support during last 5 years.... Kind regardsRed

den dezen gaat morgen toch is gaan zien na zijn examen, als het echt over AL hun platen gaat dan gaat ge daar nog veel ouwe pareltjes kunnen kopen :)
lievez
:eek:
Pumaz
Damn, moest ik Mechelen een beetje kennen...
Wil er iemand afspreken aant station? :toothless
lievez
get ene in Gent ook ze :)
Wildfir3
monee getter gene in gent.

ik ga morgen na mijn examen en ik kom met den trein, dus voor mijn part kunne wij afspreken int station zenne :)
Pumaz
Ah merci, laat mij op een of andere manier weten wanneer ge daar toekomt en ik zal mijn best doen om rond dat uur toe te komen :)
Wildfir3
probleem is dak dus ni weet om hoelaat mijn examen gedaan is. tis engels dus da kan ing snel gaan, of kan ook heel veel zijn en dus wa langer duren. Hmmm, let's say 16u30 ofzo aan den uitgang? :p

pm mij ff uw gsm nummer enzo anders
lievez
oej ff van winkel vergist :p
Pumaz
Is bij deze gebeurd :D
Wat voor muziek is het daar eigenlijk? Een beetje van alles?
Lievez gij peist wss op Strictly dance in Gent :)
Wildfir3
Beetje vanalles ja, maar voornamelijk trance/dance toestanden. Hebben ook een aparte goa sectie en van die dingen. Laatste keer dat ik er geweest ben lagen der 10 000 platen ofzoiets :)

Pumaz
Ah ok, klinkt vrij goed dus :D
Het zal wel een hele lading worden denk ik als ik mijn smaak vind, 3 euro per vinyl is echt wel niks :eyespop:
SilentEagle
Kut he... Dit mag ik mezelf echt ni aandoen. :D

Toch es over denken en zien of ik rond 16u in Mechelen kan geraken. Ik laat wel iet weten. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement