|
Glad sommar på er!
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
Nu drar jag upp till sthlm för att sommarjobba! Oklart när jag kommer tillbaka, men om allt gått som det ska så syns vi väl inte här speciellt mkt i sommar eftersom jag inte har tillgång till internet där uppe :)
Hoppas man träffar folket som bor uppe i sthlm något på nån fest kanske eller så :)
Nog om det... Ha en så schysst sommar som möjligt! ;) |
|
|
| M1cro5lave |
| Glad sommar! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Du får kila in på ett internet café lite nu å då... Du måste ju hänga med i svängarna lite jue ;)
Glad sommar i alla fall... Jag längtar till semestern... :) |
|
|
| St_Andrew |
glad sommar folk :)
nu känner jag för att spela lite golf.... ska nog ta me fan göra det :p |
|
|
| ScuL |
sommar börjar egentligen inte förran den 21. juni ;)
men glad sommar på dig också :p |
|
|
| MojjMojj |
| Glad sommar! Nu börjar festerna och då man vaknar upp kl 14:00 :) |
|
|
| Vizay |
| glad sommar folks, å rickard du vet att du e välkommen hit å talla på mitt internet :) (dock e jag på landet från den 21:a till den 10:e) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Glad sommar på er! |
tack desamma :)
:( |
|
|
| jeremy1984 |
Glad sommar på dig Rikard och alla er andra såklart :)
EDIT: btw. Låt inte dom stora läskiga finnarna, som du berättat om, köra med dig ok? :toothless |
|
|
| dbl |
| GLAD SOMMAR :):toocool: |
|
|
| NooN |
GlAd SoMmAr pÅ eR! KjAaMiZzAr!!!!1
:p Var tvungen :D |
|
|
| Pjox |
| Hoppas ni alla får en fin, varm och trevlig sommar :cool: |
|
|
|
|