|
Thread in frans
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
Wordt dit forum gereserveerd voor de vlamingen?
Er zijn mensen die spreken ook frans in ons land |
|
|
| SilentEagle |
| Je pense que c'est une bonne idée, si nous continuons à faire des efforts à comprendre l'un et l'autre dans sa langue maternelle. :) Moi, je prendrais certainement cette possibilité pour utiliser plus le français... :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Daar heb je wel een punt...
Het zit zo dat dit onderdeel van TA ontstaan is onder impuls van Vlamingen, dus vanzelfsprekend is Nederlands hier ook de voertaal geworden. En nu denk ik niet dat het nog mogelijk gaat zijn om op Frans over te schakelen of beide talen te combineren, dat gaat uitmonden in chaos denk ik...
En in het Franse forum, kan je daar je gading niet vinden? |
|
|
| SilentEagle |
Misschien is het mogelijk een compromis te sluiten, en zij die frans willen spreken gewoon frans te laten spreken. Ik denk dat het sowieso al makkelijker is als je jezelf in je eigen taal kan uitdrukken, terwijl het begrijpen van de andere taal makkelijker is dan ze spreken.
Toch vreemd dat de vlaams nationalist Frans zo hartelijk verwelkomt. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Geen probleem voor mij, mijn Frans is goed genoeg om de meeste dingen te begrijpen en eventueel mijn eigen posts te vertalen moest dat écht nodig zijn. Maar 95% van de gebruikers hier is Nederlandstalig, ik denk dat er dan moeilijk verwacht kan worden van die meerderheid dat ze constant iedere post moeten vertalen...
Maar goed, ik heb er geen probleem mee dat er af en toe posts in het Frans tussenstaan, zolang het overzichtelijk blijft! :) |
|
|
| lost_in_trance |
Spreken nederlands is niet een probleem voor mij. Ik begrijp het eeevoudigde woordenschat en niet te moeilijk
Dat zou meer gebruikersvriendelijk zijn; voor de belgishe gebruikers uit wallonnie die niet ne te veel nederlands spreken.
Ik will niet een chaos veroorzaken or taalkunde problemen brengen..
Ja, Er is een franse forum voor de fransen.., maar het is niet gelijk
een vergelijking met jou op de neederlandse forum... |
|
|
| Pumaz |
Feit is dat er voor jou maar 1 Walloniër op deze forum was, en die zegt niet veel :toothless
Vous êtes Sunset du Bonzai-forum n'est ce pas? |
|
|
| Wildfir3 |
what about nen duitsen thread?
Ah en abou jah jah zal zeker ook nen arabische willen :) |
|
|
| Bertn |
| ik denk dat het praktisch onmogelijk is om een waals forum voor één franssprekende mens aan te maken:) |
|
|
| Zehra |
| als hij int frans wil posten, laat hem dat doen eh... kheb er helemaal geen problemen mee. integendeel! dan gaat mijn frans er mss een beetje op vooruit! :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
what about nen duitsen thread?
Ah en abou jah jah zal zeker ook nen arabische willen :) |
Notre abou moet zijn klep houden, le sal put kan niet eens genoeg stemmen halen bij de moslims :haha:
De loser.
Ik heb geen probs met threads die in het frans gepost worden, kan dat perfect verstaan...alleen antwoorden is tegenwoordig moeilijker geworden...wat niet zou mogen :clown:
Moi, je comprent parfaitment le français, mais c'est l'ecrir en le parler ce que posse une probleme pour moi |
|
|
|
|