|
Waar gaan jullie deze vakantie op reis?
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Waar gaan jullie deze vakantie allemaal op reis? Of blijven jullie thuis en doen jullie enkele festivals aan?
In juli heb ik vakantiejob in een ziekenhuis dus dat wordt goe werken en centjes verdienen voor in augustus:) In juli naar Illusion @ the beach en in augustus naar Lovefields of Dance Valley. De laatste 2 weken van augustus ga ik nog een last-minute pakken naar Ibiza om de vakantie goed af te sluiten mmm Armin, Tiesto & PVD @Amnesia. Gaan er nog mensen die periode??? En om het schooljaar goed te beginnen ga ik in de eerste week van september naar AIB outdoor:D |
|
|
| Nabistai |
| Ik ga van 1 juli werken tot 31 juli in de carrefour, dikke cengen verdienen :p En daarna normaalgezien van 1 augustus tot eind augustus ergens in de ikea werken. Ondertussen zoveel mogelijk eventjes meepikken natuurlijk zoals bv illusion at the beach etc (als ik kan tenminste). Nu denk ik er ook wel over na om de eerste week van september ofzo een last-minute te pakken naar ibiza. Ik zal dan wel maarschijnlijk alleen zijn, ni zo gezellig hé :o |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik ga naar nergens op reis zover ik weet. Wel volgende week een festivalweekendje. Nee ni Werchter (bah!), maar Graspop (want Slipknot komt en ik hoop dat ik een goed stuk in mijn frak heb tegen ik die zie :D ) |
|
|
| Tiger777 |
| Van 09/06 tot 18/6 in Javea in zuid Spanje, een laagje vernis krijgen :p |
|
|
| lievez |
| 13 Sept -> 21sept Lloret :) |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Van 09/06 tot 18/6 in Javea in zuid Spanje, een laagje vernis krijgen :p |
Leugenaar, daarmee dak u daartstraks gezien heb op school zeker :clown: |
|
|
| Dj Thy |
Heb twee weekskes congé op het einde van augustus (heb er al twee gehad rond Kerstmis en Nieuwjaar, en dat ist), en da zal waarschijnlijk gebruikt worden om opnames te doen in de studio.
Gene congé voor mij dus. Congé is voor watjes :D :D :D |
|
|
| Wildfir3 |
| ik ga nergens naartoe. Op congé gaan interesseert me eigenlijk bitter weinig. Vind het allemaal tijdverlies en geldverspilling, aangezien hier in belgie ook zoveel te doen is :) |
|
|
| Svinuske |
| 04/08 -> 11/08 : Corfu en maybe in september nog is weg |
|
|
| Zehra |
werken werken werken! :D
khoop zoveel mogelijk in de videotheek en in augustus vakantiejobke! :toothless wast al mah vakantie... kan ik fijn werken! |
|
|
| Freezel |
Niet op vakantie ;) Ik ga waarschijnlijk de 30e naar Engeland voor feestje met Armin en de 31e voor Godskitchen Global Gathering. Voor de rest enorm veel feestjes zoals Dance Valley, FFWD, Lovefields en ik moet misschien naar school om toelatingsexamen te doen voor de Universiteit (exclusieve opleiding) :)
Ik zie het wel allemaal dus, zoals al 5 jaar lang in de zomer ;) |
|
|
| Kaidreas |
werken---> bouwverlof= een stevig feesje.---> terug werken.
ik heb maar 3 weekjes verlof, maar ik zou toch wel graag een weekendje ibiza of iets anders doen |
|
|
|
|