return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Waar gaan jullie deze vakantie op reis? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gladius
in juli werken, hopelijk toch (btw, weet er nog iemand in het Antwerpse waar ik vakantiejob zou kunnen doen, ne supermart ofzow?). Eerste 2 weken van augustus waarschijnlijk naar Portugal en daarna minstens een week der zelf op uit trekken, Scandinavië zie ik wel zitten. Alles hangt weer van het geld af natuurlijk, buh...
TOR
voorlopig geen plannen, buiten werken en scriptie.

ik zou er ook graag es op uittrekken, zoals Gladius.. naar een verafgelegen gebied afzakken en daar de omgeving verkennen..

en ooit wil ik terug naar Zwitserland, ik ben verliefd op die bergen... super duur land wel.

maar dat is niet voor deze zomer
djcresto
nie teveel waarschijnlijk

een weekend malmedy
misschien nog een weekend of midweek parijs
en dan nog dancevalley en nog proberen van een aantal feestjes te doen.
Bertn
1-4 juli: werchter
7-15 juli: met maten van in leuven naar spanje
19-22 juli: met maten van thuis naar ardennen
25-31 juli: weekje limburg bij de vriendin!

dan paar weken thuiszitten en werken, en tussendoor nog een dagje pukkelpop of dranouter:D


(hopelijk heb ik geen herexamens;) )
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
dranouter:D


Bon, doe mijn moeder dan maar de groeten daar :D
Bertn
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Bon, doe mijn moeder dan maar de groeten daar :D



amai, een moeder met smaak:D

trouwens, daar komen ni alleen folkgroepkes optreden he...


ik zou dees jaar voor Barman gaan:)
Kaidreas
ik dacht dat mijn mammie en pappie ook gingen.. i'm not joking.
ons pa is een gorki fan :clown:
DeSpErAtOs-X
hmm ... wat staat er op't programma :)

-> massa's producen (studio-werk en jah, nodige contacten leggen indien mogelijk :))
-> paar verjaardagsfuifjes voorzien van muziek
-> gaming-clanBBQ gespreid over 2 daagjes :)
-> 14 daagjes kreta
-> paar daagjes naar zee met ewa vriende
-> es proberen een Dj2Dj-Meeting bij te wone
-> BeTA meeting? :p
-> pukkelpop

... da ist voorlopig denk'k ...
pooley
blokvakantie dus
misschien een weekje lloret om ff te gaan uitrusten bij men ouders.
weekend zee, dag benji springen in noorden van frankrijk (van die brug uit De Mol(seizoen 1 dacht ik))
euhm, rondhangen in ons jeugdhuis waar we weer een zwembad zetten.
en ja DanceValley, feestje hier bij mij thuis misschien etc
1 maand zonder ouders, daar moet iets gebeuren he :)
FredNova
03-07 tem 17-07 : roquetas de mar (zuiden van spanje)

Nyah
Dit jaar misschien enkele daagjes weg. Waar? geen idee, misschien Zuid Frankrijk, maar johan heeft maar zes dagen vrij, dus dat wordt krap :(
Voor de rest, veel werken (centjes verdienen), zwemmen, zonnebaden, filmpkes kijken, bbq'en hier en daar een feestje meepikken, chillen :cool: en misschien al aan mijn thesis beginnen... (en hopelijk géén blokvakantie, want ik hoop toch 1e zit door te zijn :nervous: )
lost_in_trance
Ik blijf in Belgie, misschien een dag in Nederland in juli of augustus and dat is alles voor dit vakantie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement