|
Waar gaan jullie deze vakantie op reis? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Geen buitenlandse reis voor mij dit jaar, aangezien we met de groep geen uitnodiging voor een buitenlands festival hebben kunnen versieren. Maar dan nog zal het druk genoeg worden! :)
Examens tot 26 juni, dan hopelijk al een weekje werken. Van 8/7 tot 18/7 Regie op het festival hier in Schoten, dan nog een week of 3 werken indien mogelijk, en dan beginnen studeren voor de 2de zit...:sadgreen:
Ondertussen nog een paar feestjes meepikken, een beetje draaien, Dj-cursussen geven een klein mannen (super-plezant! :) ), en als het kan nog wat sporten ook. 'Echt' vakantie zal er spijtig genoeg wel niet inzitten... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
amai, een moeder met smaak:D
|
Lievelingsplaat van mijn moeder: Dutch Force - Deadline
Anyway, van 9 tot 18 juli lloret :cool: |
|
|
| emma |
ibiza :D ;)
en waars ben ik ok den helfy van de vakantie in Nederland te vinden aangezien het leuke-feestje)gehalte daar veel hoger ligt ! |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Anyway, van 9 tot 18 juli lloret :cool: |
lol, me too :p feestjeuh! :crazy: |
|
|
| Gladius |
lol
natuurliefhebber iemand? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
natuurliefhebber iemand? |
om te wandelen? :p |
|
|
| Wildfir3 |
| Wat me wél een leuke ervaring lijkt is er eens op uittrekken met ne grote rugzak. Gewoon van den enen dag op den andere vertrekken voor een onbepaalde periode, een klein hoopje geld meenemen, en een tent. En dan zo wat rondtrekken voor een aantal dagen/weken :) |
|
|
| pooley |
| Als ge naar Lloret gaat, vergeet ni den Bumpers te checken :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Wat me wél een leuke ervaring lijkt is er eens op uittrekken met ne grote rugzak. Gewoon van den enen dag op den andere vertrekken voor een onbepaalde periode, een klein hoopje geld meenemen, en een tent. En dan zo wat rondtrekken voor een aantal dagen/weken :) |
jah das bangelijk, heb ik 2 jaar geleden gedaan in Bretagne (wel maar een week). De laatste week voort school had ik nog steeds niets gedaan int verlof, dermee ben ik der maar op uit getrokken. |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by pooley
Als ge naar Lloret gaat, vergeet ni den Bumpers te checken :) |
jah kheb al online research gedaan na discotheken en stuff, den bumpers zagder idd ni mis uit :) |
|
|
| pooley |
Da was de plaats waar Tietso, cor fijneman en nog wa volk draaide (DARKRAVER !! :p )
Maar denk dat jullie een week te vroeg zijn voor het Lloret Dance Festival, zoek maar eens op :)
Verleden jaar was het top |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by pooley
Da was de plaats waar Tietso, cor fijneman en nog wa volk draaide (DARKRAVER !! :p )
Maar denk dat jullie een week te vroeg zijn voor het Lloret Dance Festival, zoek maar eens op :)
Verleden jaar was het top |
hmm is da ni in augustus ipv september ? |
|
|
|
|