return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
SASHA @ Cafe d'Anvers
View this Thread in Original format
Tim81
SASHA @ Café d’Anvers

20 juli 2004 - Café d’Anvers (BE)
www.cafe-d-anvers.com

Entree prijs: 20,00 € (excl. Fee) ... Maximum 500 tickets beschikbaar!!

Open: 23h00 tot 07h30

Minimum leeftijd : 18 jaar

Line Up:
Main Room:Sasha (UK – Global Underground – Bedrock), Peter Novak (E-Motionz, Silly Symphonies), Pole Folder & CP (Bedrock Rec.)

Balcony: Maurow (E-Motionz), Benoit & Thomas (Earth – Silo), Olivier (Peoplez), X-ian (E-Motionz)

Organisatie: E-Motionz & Café d’Anvers

Location address: Café d’Anvers, Verversrui 15, B-2000 Antwerpen (België)

Information : [email protected]



De kaartverkoop is inmiddels begonnen via ticketbox!
Dus wie gaan er allemaal heen?
Matthijs
Heb vanmiddag m'n kaartje al gekocht! :D
Wilde niet het risico lopen dat het straks uitverkocht is...
SnuggLe
Ik moet ook nog even kaarten fixen e.d.
Ik heb de auto, als ik ga kunnen er 3 man meerijden.
TOR
ik wist dat er niet zoveel tickets waren, maar 500 is wel behoorlijk weinig... snel ff langs FNAC moeten gaan geloof ik, of ik mis dit alles nog. :nervous:
BeeJay
damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie :( Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers :(
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by BeeJay
damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie :( Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers :(


DanceValley is 7 augustus hoor...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
DanceValley is 7 augustus hoor...


Hij bedoelt vast Extrema Outdoor op 17 july :cool:

Snel kaarten halen voor Sasha want wil hier zeker bij zijn! :tongue3
Roos22
Ook hier wil ik graag bij zijn! :)
Bouma-Bros
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! :toothless

S.
tijs08
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! :toothless

Sido


top! :)

Wir sind alle dabei! R'dam posse aanwezig! :cool:

Three 'O Three
quote:
Originally posted by tijs08
R'dam posse aanwezig! :cool:


R'dam posse?? Wat is dat nou weer voor vage term? Degene die dat verzint mag van mij per direct op de knuppellijst! :clown:
Tim81
Rotterdam Posse met Duits accent :whip: :mad: :D als dat maar goed komt!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement