|
SASHA @ Cafe d'Anvers
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
SASHA @ Café d’Anvers
20 juli 2004 - Café d’Anvers (BE)
www.cafe-d-anvers.com
Entree prijs: 20,00 € (excl. Fee) ... Maximum 500 tickets beschikbaar!!
Open: 23h00 tot 07h30
Minimum leeftijd : 18 jaar
Line Up:
Main Room:Sasha (UK – Global Underground – Bedrock), Peter Novak (E-Motionz, Silly Symphonies), Pole Folder & CP (Bedrock Rec.)
Balcony: Maurow (E-Motionz), Benoit & Thomas (Earth – Silo), Olivier (Peoplez), X-ian (E-Motionz)
Organisatie: E-Motionz & Café d’Anvers
Location address: Café d’Anvers, Verversrui 15, B-2000 Antwerpen (België)
Information : [email protected]
De kaartverkoop is inmiddels begonnen via ticketbox!
Dus wie gaan er allemaal heen? |
|
|
| Matthijs |
Heb vanmiddag m'n kaartje al gekocht! :D
Wilde niet het risico lopen dat het straks uitverkocht is... |
|
|
| SnuggLe |
Ik moet ook nog even kaarten fixen e.d.
Ik heb de auto, als ik ga kunnen er 3 man meerijden. |
|
|
| TOR |
| ik wist dat er niet zoveel tickets waren, maar 500 is wel behoorlijk weinig... snel ff langs FNAC moeten gaan geloof ik, of ik mis dit alles nog. :nervous: |
|
|
| BeeJay |
| damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie :( Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers :( |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by BeeJay
damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie :( Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers :( |
DanceValley is 7 augustus hoor... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
DanceValley is 7 augustus hoor... |
Hij bedoelt vast Extrema Outdoor op 17 july :cool:
Snel kaarten halen voor Sasha want wil hier zeker bij zijn! :tongue3 |
|
|
| Roos22 |
| Ook hier wil ik graag bij zijn! :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! :toothless
S. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! :toothless
Sido |
top! :)
Wir sind alle dabei! R'dam posse aanwezig! :cool: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
R'dam posse aanwezig! :cool: |
R'dam posse?? Wat is dat nou weer voor vage term? Degene die dat verzint mag van mij per direct op de knuppellijst! :clown: |
|
|
| Tim81 |
| Rotterdam Posse met Duits accent :whip: :mad: :D als dat maar goed komt!! |
|
|
|
|