return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Aanmelden van kandidaat dj's voor de beta party (pg. 2)
View this Thread in Original format
teknasia
I'm in! :)
Jasperovitsj
*raises hand*
djcresto
ok mits pioneer cdspelers wil ik me er ook wel eens aan wagen. Men mix van vandaag heeft me overtuigd. :D
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
mits pioneer cdspelers

Zie ik daar een hand in mijn richting komen?
Ik neem de mijne alleszinds niet mee, en tenzij iemand 3000 euro als waarborg kan geven verander ik niet van gedacht.
Tot nu toe 12 kandidaten
Freezel
Je kan de gehele geluidsinstallatie toch ook huren? Je bent relatief weinig geld kwijt voor kwaliteit (althans hier dan) :)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Je kan de gehele geluidsinstallatie toch ook huren? Je bent relatief weinig geld kwijt voor kwaliteit (althans hier dan) :)


Ja da klopt.. Zou ze ok huren zene, zeker ni iemand zijn eigen materiaal laten meebrengen, uiteraard de vinyls wel he :D
Pumaz
Allemaal goed en wel, maar hoe betalen we het? Allemaal samenleggen ofzo?
djcresto
quote:
Originally posted by Pumaz
Allemaal goed en wel, maar hoe betalen we het? Allemaal samenleggen ofzo?

veel geld vragen voor bbq ;)
Mister_Michel
Ik wil ook wel effe draaien.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Pumaz
Allemaal goed en wel, maar hoe betalen we het? Allemaal samenleggen ofzo?

stickers verkopen? :conf:

Dj LPG
waar gaat dat nu eigelijk allemaal door en wanneer? Ik heb al eens een fuif georganiseerd en het beste is nog steeds om sponsors bijeen te krijgen en die op de affiche te zetten of overeen te komen dat er spandoeken hangen op de fuif of iets dergelijks... Wij betaalden voor geluid en licht voor een zaal van 100m² ongeveer €180
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Dj LPG
waar gaat dat nu eigelijk allemaal door en wanneer? Ik heb al eens een fuif georganiseerd en het beste is nog steeds om sponsors bijeen te krijgen en die op de affiche te zetten of overeen te komen dat er spandoeken hangen op de fuif of iets dergelijks... Wij betaalden voor geluid en licht voor een zaal van 100m² ongeveer €180

Ik weet niet of het een goed idee is om dit in deze thread te plaatsen, maar Benny kan het altijd verplaatsen indien nodig:

Eerst en vooral denk ik dat sponsoring geen opportuun plan is, gewoon omdat het een heel kleinschalige fuif wordt, alleen Beta's en misschien een paar vrienden ofzo, heel besloten in ieder geval. Zo vermijden we ook Sabam trouwens, dan moet er wel nog iemand uitnodigingen maken...
Anyway, we kunnen het altijd is bekijken natuurlijk, maar daar zou ik niet teveel tijd insteken.
En als niemand het ziet zitten om mee te zorgen voor eigen materiaal moeten we het inderdaad gaan huren, maar dat betekent natuurlijk wel een extra kost per persoon. Als iedereen daar mee akkoord gaat is er natuurlijk geen probleem! Een vriend van mij doet in licht en geluidsverhuur, dus ik zal is een offerte vragen voor een installatie. Die gast heeft nu wel geen Macs of grote scanners, maar voor zo'n feestje is dat niet echt nodig denk ik. Gewoon wat Pars, een effectje of 2, grote stroboscoop en rookmachine, meer dan genoeg, niet?
EN hij heeft ook een laser, ik kan ook ineens vragen hoeveel het kost om die mee te huren. Natuurlijk zal dat niet goedkoop zijn, dus dan is de vraag is dat wel de moeite is...
Voor 200€ zouden we in ieder geval wel gesteld moeten zijn!
Moesten er nog mensen adressen weten waar we goedkoop een degelijke installatie kunnen huren, vraag erust al eens achter een offerte! :)

Maar bon, voor we hier al te diep op ingaan zou ik gewoon ff wachten tot de datum definitief vastligt, dan weten we wie er allemaal komt en door hoeveel man we dan die extra prijs moeten delen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement