return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Aanmelden van kandidaat dj's voor de beta party (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
Bonnekes, kwil ook wel draaien.
xcape
Ik wil ook wel even draaien. Ik beschik over een goede installatie en voor 60 euro heb ik er nog subs bij zodat er aan geluid geen gebrek is.
eieregooie
Blaat :)
djcresto
nog kandidaten?
Pumaz
Er zijn er al 16, dus hopelijk niet (kwestie van minder mensen te moeten teleurstellen aangezien de meesten in het demo-systeem geloven).
TOR
en kwestie van de juryleden niet te overbelasten :)
Gladius
wegens teveel kandidaten kan Mike zelf ni draaien =)
Eagle`
quote:
Originally posted by Gladius
wegens teveel kandidaten kan Mike zelf ni draaien =)



details gladi details :p
Kaidreas
ik haak al af. ik bedoel maar, ik zou het graag doen, maar 16 man is gewoon teveel, liever iemand laten draaien die beter is als mij (en daar moet ge nie ver achter zoeken :D)
eieregooie
Overigens...

in een maand kan je geen contest organiseren :p

Pumaz
Er is dan ook helemaal geen contest, we gaan gewoon zien wie wat kan en de mindere vallen eruit...
Al een demo iemand?
Freezel
quote:
Originally posted by Pumaz
Er is dan ook helemaal geen contest, we gaan gewoon zien wie wat kan en de mindere vallen eruit...
Al een demo iemand?


Ei 2 x in de maand op woensdag op ETS en ik elke vrijdag op ETS ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement