|
Aanmelden van kandidaat dj's voor de beta party (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Bonnekes, kwil ook wel draaien. |
|
|
| xcape |
| Ik wil ook wel even draaien. Ik beschik over een goede installatie en voor 60 euro heb ik er nog subs bij zodat er aan geluid geen gebrek is. |
|
|
| Pumaz |
| Er zijn er al 16, dus hopelijk niet (kwestie van minder mensen te moeten teleurstellen aangezien de meesten in het demo-systeem geloven). |
|
|
| TOR |
| en kwestie van de juryleden niet te overbelasten :) |
|
|
| Gladius |
| wegens teveel kandidaten kan Mike zelf ni draaien =) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
wegens teveel kandidaten kan Mike zelf ni draaien =) |
details gladi details :p |
|
|
| Kaidreas |
| ik haak al af. ik bedoel maar, ik zou het graag doen, maar 16 man is gewoon teveel, liever iemand laten draaien die beter is als mij (en daar moet ge nie ver achter zoeken :D) |
|
|
| eieregooie |
Overigens...
in een maand kan je geen contest organiseren :p |
|
|
| Pumaz |
Er is dan ook helemaal geen contest, we gaan gewoon zien wie wat kan en de mindere vallen eruit...
Al een demo iemand? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Er is dan ook helemaal geen contest, we gaan gewoon zien wie wat kan en de mindere vallen eruit...
Al een demo iemand? |
Ei 2 x in de maand op woensdag op ETS en ik elke vrijdag op ETS ;) :p |
|
|
|
|