return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Aanmelden van kandidaat dj's voor de beta party
View this Thread in Original format
djcresto
Zo,

De dj's die willen draaien kunnen zich hier officieel aanmelden. Laat om het overzichtelijk te houden andere posts hieruit en doe die in de andere thread. Dus enkel degene die effectief willen draaien mogen hieronder hun poot zetten. Eens iedereen aangemeld kunnen we al eens een overzicht maken en weten we precies met hoeveel kandidaten we zijn.
Freezel
*meldt zich met trots aan :p :)
Wildfir3
Kandidaat, als ik kan komen :p
Eagle`
meldt zich aan maar niet trots ;)
DJ Cossh
Me too :p
Kaidreas
kwil proberen, maar kzeg nie dat ik goe ben.
pooley
I'm in.
Dj LPG
misschien als ik weet waar het is dat ik ook wel kandidaat ben :)
FredNova
heel graag :D
Tiger777
Ik meld mij ook aan, hoewel ik zuig :p

SilentEagle
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik meld mij ook aan, hoewel ik zuig :p


Spijtig voor u da Stef ni in de jury zit, zou nog in uw voordeel kunnen spelen. :nervous:
Tiger777
Heb'ek dan een harde stijl ofzo? :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement