|
==> ~EURO~ `2004` <== (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
lolllllll!!!
what is the connection between this and my comparison of the "No1 on earth-false divine" to the "Holland-the best team-syndrome"?!?!?!?
read well what im writin before complaining on me without any reason man...
PS:whos the real pointless now?:happy2: :rolleyes: |
you still make pointless replys.
:wtf:
get hold on your self, not everything is connected to trance... |
|
|
| Optimus |
הייתי קורה לו זונה!
אחד הרייברים החזקים ביותר!
בעל האתר גם של לאבפארד.טי.קיי!
הוא אחד הנחמדים עוזר לי בקטע של מיידיי וברלין גם בפרטי! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Optimus
הייתי קורה לו זונה!
אחד הרייברים החזקים ביותר!
בעל האתר גם של לאבפארד.טי.קיי!
הוא אחד הנחמדים עוזר לי בקטע של מיידיי וברלין גם בפרטי! |
You're the only one that actually admits he's talking Bul :D
(Just shut the up, and enjoy watching the game.... Soccer wasn't ment to be something we discuss for hours in a row....) |
|
|
| Optimus |
| Ik spreek een woordje Hebreeuws:p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik spreek een woordje Hebreeuws:p |
lol kijk nou maar uit met het beledigen van die gasten, straks stuurt sharon ook een kruisraket richting de chinese buurt in den haag ;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
you still make pointless replys.
:wtf:
get hold on your self, not everything is connected to trance... |
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
תגיד לי אתה נורמלי או שאתה סתם מעמיד פנים ומשחק אותו טיפש????:conf: :conf: :conf:
מה קששששששששששששששר?????
מה קשר לטראנס לטראנס בכלל???....לקחתי את המקרה של אותו טראק כהשוואה למה שקרה עכשיו...אך ורק בתור השוואה...אין שום קשר בין טראנס לבין המשחק אתמול....אמרתי רק שההתלהבות מהרמיקס הייתה דומה לזו שלגבי נבחרת הולנד ועכשיו המצב הפוך והציפיות לגבי שניהם אינן התגשמו...זה הכל...
????????????
הפואנטה היחידה היא שהולנדים שיחקו חרא...זה הכל...מה אתה מתחיל פה דיון שלא קשור לשום דבר...
אתה מדבר שטויות ועוד מוסיף שאני "חסר תכלית" - איזו חוכמה לכתוב 2 מילים בלי להסביר את הדעתך ולהגיד בסוף שאני טמבל ואתה חכם תחת...
אחי לך תלמד איך לנהל דיון נורמלי ואחר כך תבוא ותגיד לי שאני חסר תכלית במקום לכתוב "אתה סתם דפוק" ולחשוב שיצאת גבר!!!
:whip: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הייתי קורה לו זונה!
אחד הרייברים החזקים ביותר!
בעל האתר גם של לאבפארד.טי.קיי!
הוא אחד הנחמדים עוזר לי בקטע של מיידיי וברלין גם בפרטי! |
אתה ישראלי ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by total woot
You're the only one that actually admits he's talking Bul :D
(Just shut the up, and enjoy watching the game.... Soccer wasn't ment to be something we discuss for hours in a row....) |
was it directed on me? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה ישראלי ? |
הורדתי את השיר הזה וזה פשוט שיר בן זונה
אני לא יודע איך לא עליתי עליו קודם
זה בדיוק סגנון הטראנס שאני אוהב
ובכלל
beam
נראה לי אחלה מפיק יש לו אחלה טראנסים
אגב מישהו יכול להביא לי שירים שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
??
תודה מרא |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הורדתי את השיר הזה וזה פשוט שיר בן זונה
אני לא יודע איך לא עליתי עליו קודם
זה בדיוק סגנון הטראנס שאני אוהב
ובכלל
beam
נראה לי אחלה מפיק יש לו אחלה טראנסים
אגב מישהו יכול להביא לי שירים שדומים בסגנון ל
thunder in paradise
??
תודה מרא |
מה הקשר למה ששאלתי ? |
|
|
| Optimus |
ברור שלא...
מדברים פה בעיקר על דרכים לשימור אנרגיה אטומית של בננה שהוקפאה למשך 48 שעות כאשר מערבבים אותה עם תפוז מכני
זה אגב נושא מאוד מרתק כשלעצמו
תצטרף לדיון |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by taltul
was it directed on me? |
First: NO
second: you among others ;) |
|
|
|
|