|
==> ~EURO~ `2004` <== (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חשבתי כבר מה הם עשו הקרואטים
אז ככה:
א. רוסו לא אשם
ב. מה אתה מופתע מנהמות??
שומעים אותם כמעט בכל מחזור בעונה הסדירה של הכדורגל בארץ וזאת למרות שאנחנו לא שולחים הרבה אוהדים למשחקים....
זה ממש מתנשא לקרוא להם נאצים על זה
אם הם נאצים בגלל זה אז יש בארץ הרבה יהודים נאצים |
אחי את זה אני לא ידעתי ולא אדע - אתה לא מכיר אותי טוב...
אני לא מתעניין בספורט ברמה של אזיו ליגה...
[כן כן אני ממש לא כמו כל הבנים היום שהדבר הראשון שהם רוצים לקרוא כשהם קונים עיתון זה המדור של ספורט ואותו מדור אני לעומתם זורק לפח קודם כל...]
רק אם זה אליפות העולם או אירופה אז סבבה - בקיצור דברים עולמיים כאלה...
ככה ברמת הליגות לא מעניין אותי לא כדורגל לא שום דבר אחר...
פעם הייתי כזה כשהייתי עוד בן 14-15 ככה...הייתי עוקב אחרי כל משחק של הליגה האנגלית בכדורגל וגם הלידה הספרדית...
תיקון קטן: יש משהו שאני עדיין מתעניין ולא מפסיד אף שלב (משתדל כמובן) זה אליפות העולם בראלי!!!! שזה הדבר ומי שאוהב אק'שן ומכוניות "משופרות-על" חובה לצפות בזה!!!!
PS:
וזה רק ביטוי נוסף להגיד "גזעני" אז אל תתחיל לתפוס אותי במילה...
אמרתי אני שונא גזענות בכל צורה שהיא - בעניין הזה אני מאוד אימפולסיבי וקיצוני...
יכול להרוג בלי לשים לב אפילו....:whip: :mad:
PS2:
המשפט האחרון לגבי ההריגה....
הוא כמובן היה בצחוק..:D |
|
|
| ronsh |
אחרי שגרמניה הנאצית עפו (בזכות לטביה כמובן)
גם צרפת האנטישמיים עוזבים את הטורניר אחרי שיוון הפתיעה ברבע הגמר |
|
|
| DJ Alex E. |
איך אני שמח שהצרפתים עפו....
בואנה אנשים אתם קולטים שכל חמשת המדינות הכי גדולות עפו?אנגליה צרפת איטליה גרמניה וספרד
אני אומר שהבאה בתור היא הולנד
וצ'כיה ופורטוגל בגמר
תזכרו מי אמר את זה ראשון |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
איך אני שמח שהצרפתים עפו....
בואנה אנשים אתם קולטים שכל חמשת המדינות הכי גדולות עפו?אנגליה צרפת איטליה גרמניה וספרד
אני אומר שהבאה בתור היא הולנד
וצ'כיה ופורטוגל בגמר
תזכרו מי אמר את זה ראשון |
נקודה מעניינת
בכל מקרה לגבי המשחק
ליוון צרפת באה הכי מתאים
קבוצה שלוחצת אבל לא יודעת לשחק מול קבוצה שמשחקת הגנה נכונה
ככה היה גם מול אנגליה אבל באנגליה דייויד גיימס ואני לא זוכר אחרי זה מי מההגנה דפקו את זה
ביוון השקט הנפשי ניצח
משכן צכיה היא היריבה האולטימטיבית להעיף נבחרת כמו יוון
דרך אגב גם נבחרות כמו גרמניה איטליה אנגליה הולנד ועוד רבות היו מצליחות מול יוון
זה לא יאומן הם קיבלו נבחרת ברבע שפשוט התאימה בול לשיטה שלהם
ועם כל זה... זידאן זידאן...הייתי בטח שהיוונים יעשו צרות
אבל חשבתי שזידאן עדיין יעיף את יוון
עם הרבה דיעה בדרך
אבל כן 1-0 קטן לצרפת
התבדיתי
בכל מקרה צכיה תעיף את דנמרק
תעיף את יוון ותעלה לגמר
הולנד תעיף את שבדיה האגו והבטחון יעלו אצלה ואז היא תפגוש את פורטוגל
מול פורטוגל הנוכחית יש להולנד רק סיכוי אחד
לשחק כל המשחק כמו ב-20 הדקות הראשונות מול צ'כיה
ההגנה הפורטוגזית היא לא מציאה ופורטוגל מזכירה בסגנונה את הצכים
הבעיה העיקרית של פורטוגל
הקושי לתרגם את היכולות שלה לשערים
היתרון מול הולנד
אין מי שיסגור בצורה טובה את האגפים הקטלניים שלה
שורה תחתונה
אני גם הולך על פורטוגל צכיה בגמר עם כי הולנד בהנחה וכל הכלים יעמדו לרשותה בחצי הגמר (ואן ניסטלרוי, הייטינחה, סטאם, סיידורף, וכמובן דווידס ורובן הנפלאים) היא איכותית לא פחת מפורטוגל ומסוגלת להעפיל לגמר
אתם יודעים מה?
נחכה ונראה
מה שלא יהיה
האלופה שלי היא צ'כיה |
|
|
| ronsh |
צ'כיה היא ללא ספק הנבחרת המפתיעה של היורו ... יש לה סגל לא רע בכלל
אבל מי האמין שהשחקנים יתחברו וישחקו טוב כל כך..
מצד שני..עבר יותר מידי זמן עד שהולנד לקחו תואר..אז הגיע הזמן
למרות שהם מגמגמים יותר מידי..אולי הם יתעלו לקראת סוף הטורניר .. כי סך הכל יש להם סגל לא פחות טוב משל צרפת או איטליה...כל שחקן משחק ברמות הגבוהות באירופה..אז אני מקווה שהולנד יקחו |
|
|
| KrazyDJs |
| יוון תיקח, מילה שלי :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יוון תיקח, מילה שלי :wtf: |
יוון משחקת כמו שגרמניה היתה משחקת משנות ה-90
סגנון שהביא לה מונדיאל ב-90
ויורו ב-96
וכמובן גם זכיות פה ושם של קבוצות גרמניות בגביעי אירופה
(דורטמונד שגנבה לאהובת ליבי יובנטוס ב-97 את גביע האלופות , ביירן מינכן ב-2001)
אז נכון שהם מפתיעים
אבל רק רציתי לציין שהם ממש לא מלהיבים
אהה וצכיה לא כזאת הפתעה אני חושב
בטח לא כמו שהם היו ב-96.. |
|
|
| yaman |
זין יוון תיקח
אפילו סטלוס לא לטובתה
הולנד!!!!!!!!!!1 |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by yaman
זין יוון תיקח
אפילו סטלוס לא לטובתה
הולנד!!!!!!!!!!1 |
למרות שאני גם בעד הולנד
אני פשוט נגעל מהכדורגל שהם משחקים..
כל כך הרבה כוכבים..כל שחקן משחק ברמות הכי גבוהות באירופה
וביחד הם כאלה גרועים...
זה לא נבחרת של אלופת אירופה.. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
(דורטמונד שגנבה לאהובת ליבי יובנטוס ב-97 את גביע האלופות |
איזה יופי מצאתי עוד אוהד של יובה כמוני!
Forza Juve! |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by yaman
זין יוון תיקח
אפילו סטלוס לא לטובתה
הולנד!!!!!!!!!!1 |
יפה אמרת הולנד!!!!
אני שמתי כסף על הולנד מקווה שיצא לי מזה משהו באמת |
|
|
| Eitan E |
נראה לי שצ'כיה תיקח יש לה את השחקנים הכי איכותיים שנשארו בטורניר חוץ מזה הייתי באופוריה שהם זיינו את הגרמנים "הנאצים" בהרכב השני
ובכלל אם שחקנים כמו
נדבד ופובורסקי
זה יהיה כמו סגירת מעגל אם הם יקחו את היורו הזה אחריי שהם הפסידו ב96 |
|
|
|
|