|
==> ~EURO~ `2004` <== (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
WTF???
the funniest thing is the fact that when one of the best players in Portugal Roi Costa missed it nobody said nothin it was like "Oh its ok!" like he was ** allowed to miss it!!!
And when Beckham missed his shot - everyone was like "What a looooser!"
WTF???
PS:
iknow England is being unlucky with their penalty shots and it looks like some kind of tendency...Its sad - great team - great players but they kust wasnt so lucky as the portugal!!!
By the way England scored the third one so actually it could be the 3:2 BUT the stupid swiss referee said it was a foul against the portugal keeper.... [anther interestin thing - whos puttin the swiss referee to judge the matcg with England when they won the game with Swiss with 3:0!!!! Strange...but waht can we do...
PS2:
England is out but we still have the Sweden team...lets see how long will they survive?!:)
Enjoy the EURO guys - in the end its only the game!!!:D |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא תאמינו מה נחת אצלי בגינה !!!
הכדור מהפנדל של בקהאם :haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי איזה פנדל גרוע היה לו :haha: :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
WTF???
the funniest thing is the fact that when one of the best players in Portugal Roi Costa missed it nobody said nothin it was like "Oh its ok!" like he was ** allowed to miss it!!!
And when Beckham missed his shot - everyone was like "What a looooser!"
WTF???
PS:
iknow England is being unlucky with their penalty shots and it looks like some kind of tendency...Its sad - great team - great players but they kust wasnt so lucky as the portugal!!!
By the way England scored the third one so actually it could be the 3:2 BUT the stupid swiss referee said it was a foul against the portugal keeper.... [anther interestin thing - whos puttin the swiss referee to judge the matcg with England when they won the game with Swiss with 3:0!!!! Strange...but waht can we do...
PS2:
England is out but we still have the Sweden team...lets see how long will they survive?!:)
Enjoy the EURO guys - in the end its only the game!!!:D |
סטיבי אז ככה
אומרים שבקהאם לוזר כי א. היה לו יורו זוועתי לאללה הוא שיחק כמו פרימדונה אמיתית
ב. הוא בעט במהלך היורו פנדל אחד טוב שבארטז לקח לו נהדר ופנדל אחד נורא ואיום משאומר שהוא החמיץ שתי פנדלים משתי נסיונות.... מאזן גרוע.. דרך אגב שמתם לב לגבשושית שהפריעה לבקהאם.?
כל השחקנים התעכבו כמה שניות על לסדר להם תעמדה שם וכל אנגליה פחדה להחמיץ אז לפחות 3 פנדלים נבעטו חזק לאמצע
ועכשיו לשטות השניה מר סטיב
השער של אנגליה נפסל בצדק
אסור ואני חוזר אסור לגעת בשוער ברחבת ה-5
דריוס וואסל לא נגע בו
אבל לידו היה שחקן שלא שמתי לב מי זה היה שפשוט תפס אותו ולא נתן לו בכלל לקפוץ לכדור
זה לא נגיעה זה כבר אשכרה עבירה גם מחוץ לרחבת ה-5
ככה שאני לא מבין תתלונה הממש טפשית הזאת שלך עם כל הכאב על הדחת הקבוצה שאתה אוהב אל תחפש אשמים
אתה רוצה בכל זאת לחפש??
תשאל למה אנגליה שהיתה נהדרת בהגנה כל המשחק לא הגיבה בזמן להתחמשות ההתקפית של פורטוגלשהכניסה גם את פוסטיגה וגם את רוי קוסטה.
ואלכס אי
זה המשחק הכי טוב ביורו???
ברוך הבא ליורו 2004
אנא התעדכן בבקשה במשחקים הקודמים שהיו (היו כמה שפספסת כנראה...) מה דעתך למשל להשיג את קלטת המשחק של צכיה נגד הולנד לצפות בה מהתחלה עד הסוף ולחזור לכאן רק כדי להודות שטעית??
אם אתה אוהב משחק הגנתי היה משחק נהדר
עדיין לא יותר מצכיה הולנד אבל וואטאבר..
בכל מקרה משכתב שאשלי קול נתן משחק הגנה נהדר אני מחזק תדעה הזאת
רונאלדו לא הצליח לסחוט יותר מקרנות במקרה הטוב וכמעט ולא ראינו אותו עושה משהו משמעותי כאשר הוא היה באגף של אשלי קול
המגן השמאלי הכי טוב היום באירופה
ובכלל לאנגליה יש בסיס נהדר בהגנה
מאמן אמנם טקטי יחסית אך כזה שאם היו לו כלים התקפיים הוא לא היה מהסס לשחק כדורגל אופנסיבי יותר
אם ההגנה האנגלית תשאר בהרכבה הנוכחי למונדיאל 2006
ויקום עושה משחק ברמה גבוהה וקשר שמאלי טוב לאנגלים אל תתפלאו אם הלוזרים ילכו הפעם עד הסוף (ואיזה נקמה זאת תהיה בגרמנים על יורו 96) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by taltul
WTF???
the funniest thing is the fact that when one of the best players in Portugal Roi Costa missed it nobody said nothin it was like "Oh its ok!" like he was ** allowed to miss it!!!
And when Beckham missed his shot - everyone was like "What a looooser!"
WTF???
PS:
iknow England is being unlucky with their penalty shots and it looks like some kind of tendency...Its sad - great team - great players but they kust wasnt so lucky as the portugal!!!
By the way England scored the third one so actually it could be the 3:2 BUT the stupid swiss referee said it was a foul against the portugal keeper.... [anther interestin thing - whos puttin the swiss referee to judge the matcg with England when they won the game with Swiss with 3:0!!!! Strange...but waht can we do...
PS2:
England is out but we still have the Sweden team...lets see how long will they survive?!:)
Enjoy the EURO guys - in the end its only the game!!!:D |
דבר ראשון לקחת קשה מידי את עניין הפנדל..
תבין, שמחזיקים מבקהאם כשחקן בין הטובים בעולם, כל טעות קטנה יעשו ממנה עניין - כמו שצריך.
אחרת הוא לא באמת שחקן כזה גדול..
רוי קוסטה, לדעתי שחקן גדול..
אבל מה לעשות - הוא לא ברמה עולמית כזאת כמו בקהאם. הוא לא מרוויח כמו בקהאם בכזה קנה מידה.
וד"א, אל תשכח שבקהאם הוריד לווין עם הבעיטה שלו :happy2:
בנוגע לשופט השוויצרי, זה פשוט טימטום להגיד כזה דבר..
כמו להגיד למה שמו שופט גרמני ?
הרי לפני המון שנים האנגלים נלחמו נגד הגרמנים..
כאילו אתה נסחף :wtf:
ושוב, אתם לא יודעים לפרגן לפורטוגך - שתאכל"ס אכלו את האנגלים בלי מלח, במיוחד במחצית השניה ובהארכה... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סטיבי אז ככה
אומרים שבקהאם לוזר כי א. היה לו יורו זוועתי לאללה הוא שיחק כמו פרימדונה אמיתית
ב. הוא בעט במהלך היורו פנדל אחד טוב שבארטז לקח לו נהדר ופנדל אחד נורא ואיום משאומר שהוא החמיץ שתי פנדלים משתי נסיונות.... מאזן גרוע.. דרך אגב שמתם לב לגבשושית שהפריעה לבקהאם.?
כל השחקנים התעכבו כמה שניות על לסדר להם תעמדה שם וכל אנגליה פחדה להחמיץ אז לפחות 3 פנדלים נבעטו חזק לאמצע
ועכשיו לשטות השניה מר סטיב
השער של אנגליה נפסל בצדק
אסור ואני חוזר אסור לגעת בשוער ברחבת ה-5
דריוס וואסל לא נגע בו
אבל לידו היה שחקן שלא שמתי לב מי זה היה שפשוט תפס אותו ולא נתן לו בכלל לקפוץ לכדור
זה לא נגיעה זה כבר אשכרה עבירה גם מחוץ לרחבת ה-5
ככה שאני לא מבין תתלונה הממש טפשית הזאת שלך עם כל הכאב על הדחת הקבוצה שאתה אוהב אל תחפש אשמים
אתה רוצה בכל זאת לחפש??
תשאל למה אנגליה שהיתה נהדרת בהגנה כל המשחק לא הגיבה בזמן להתחמשות ההתקפית של פורטוגלשהכניסה גם את פוסטיגה וגם את רוי קוסטה.
ואלכס אי
זה המשחק הכי טוב ביורו???
ברוך הבא ליורו 2004
אנא התעדכן בבקשה במשחקים הקודמים שהיו (היו כמה שפספסת כנראה...) מה דעתך למשל להשיג את קלטת המשחק של צכיה נגד הולנד לצפות בה מהתחלה עד הסוף ולחזור לכאן רק כדי להודות שטעית??
אם אתה אוהב משחק הגנתי היה משחק נהדר
עדיין לא יותר מצכיה הולנד אבל וואטאבר..
בכל מקרה משכתב שאשלי קול נתן משחק הגנה נהדר אני מחזק תדעה הזאת
רונאלדו לא הצליח לסחוט יותר מקרנות במקרה הטוב וכמעט ולא ראינו אותו עושה משהו משמעותי כאשר הוא היה באגף של אשלי קול
המגן השמאלי הכי טוב היום באירופה
ובכלל לאנגליה יש בסיס נהדר בהגנה
מאמן אמנם טקטי יחסית אך כזה שאם היו לו כלים התקפיים הוא לא היה מהסס לשחק כדורגל אופנסיבי יותר
אם ההגנה האנגלית תשאר בהרכבה הנוכחי למונדיאל 2006
ויקום עושה משחק ברמה גבוהה וקשר שמאלי טוב לאנגלים אל תתפלאו אם הלוזרים ילכו הפעם עד הסוף (ואיזה נקמה זאת תהיה בגרמנים על יורו 96) |
אחי אני מסכים - משום מה אבל דיברתי על משהו אחר...
דיברתי על זה שלבקהם אסור לטעות ולרוי קוסטה מותר...
| quote: | דבר ראשון לקחת קשה מידי את עניין הפנדל..
תבין, שמחזיקים מבקהאם כשחקן בין הטובים בעולם, כל טעות קטנה יעשו ממנה עניין - כמו שצריך.
אחרת הוא לא באמת שחקן כזה גדול..
רוי קוסטה, לדעתי שחקן גדול..
אבל מה לעשות - הוא לא ברמה עולמית כזאת כמו בקהאם. הוא לא מרוויח כמו בקהאם בכזה קנה מידה. |
והנה באה השתובה על מה שאמרתי בפוסט הקודם...
אני מסיק שרוי קוסטה בכלל לא איזה שחקן-תותח...תמיד התייחסתי אליו אחרת - חשבתי אחד אחד התותחים...
לגבי הקנה מידה של בקהם וכדומה - זה לא פייר אבל זה החיים!!!
כמה שאתה נמצא יותר למעל בהיררכיה ככה תקבל יותר ויותר תשומת לב והביקורת היא כמובן הרבה יותר קשוחה...
בתור אנגלופיל מתמיד התאכזבתי מאוד אבל אין מה לעשות זה המשחק... |
|
|
| taltul |
כל מי שהתלהב מהמשחקים של הנבחרת הקרואטית קבלו את הדבר הבא ותבינו מאיפה באמת בא אלינו מר רוסו!!!!
מה הם חושבים לעצמם יבני זונות!
PS:
איך אני שונא גזענות חבר'ה אתם לא יודעים...
:whip: :whip: :mad: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
כל מי שהתלהב מהמשחקים של הנבחרת הקרואטית קבלו את הדבר הבא ותבינו מאיפה באמת בא אלינו מר רוסו!!!!
מה הם חושבים לעצמם יבני זונות!
PS:
איך אני שונא גזענות חבר'ה אתם לא יודעים...
:whip: :whip: :mad: |
סטיבי מתוקי טעית בלינק:) |
|
|
| yaman |
| העיקר הולנד עלתה....... |
|
|
| taltul |
על הפציעה של רוני:
מה אתם חושבים באמת קרה לרוני?
אז השתובה היא:
הבלם האחרוי ג'ורג' אנדרה שדרך על הקרסול של הקמיע של הנבחרת האנגלית גרם ע''י זה לשבר של עצם כף-רגל של רוני המסכן שאושפז לבית החולים הקרוב
העניין שלא בטוח גם אם יוכל להתחיל את עונה בליגה האנגלית בכושר טוב... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סטיבי מתוקי טעית בלינק:) |
תיקנתי אחי:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by taltul
תיקנתי אחי:) |
חשבתי כבר מה הם עשו הקרואטים
אז ככה:
א. רוסו לא אשם
ב. מה אתה מופתע מנהמות??
שומעים אותם כמעט בכל מחזור בעונה הסדירה של הכדורגל בארץ וזאת למרות שאנחנו לא שולחים הרבה אוהדים למשחקים....
זה ממש מתנשא לקרוא להם נאצים על זה
אם הם נאצים בגלל זה אז יש בארץ הרבה יהודים נאצים |
|
|
|
|