|
Tiesto STHLM, 21 September (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NordLight |
Bally skor
Lacoste piké
Boss byxor
lol |
|
|
| mindshooter |
| Men ....jag ser det framför mig.....en massa 30 åriga snubbar med kostym som står och diggar med ena foten på dansgolvet samtidigt som dom säger att det är bra att släppa loss lite ibland och gå ut och festa, inte tänker dom heller på att det är välrdens nästan grymmaste DJ som spelar....det kvittar för dom...dom skulle lika gärna kunna dansa till Darude.... |
|
|
| Aendy |
| Jo... jag tror jag har åldern inne... men det brukar sällan betyda att jag i praktiken kommer in. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Men ....jag ser det framför mig.....en massa 30 åriga snubbar med kostym som står och diggar med ena foten på dansgolvet samtidigt som dom säger att det är bra att släppa loss lite ibland och gå ut och festa, inte tänker dom heller på att det är välrdens nästan grymmaste DJ som spelar....det kvittar för dom...dom skulle lika gärna kunna dansa till Darude.... |
hemska tanke!!!!!
fan, varför gör dom så här?!?!?! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
...dom skulle lika gärna kunna dansa till Darude.... |
Du dom skulle lika gärna kunna dansa till E-type!!!
Det har spridit sig rätt så ok här i Sthlm så det kommer massor med Klub kids över 23... bra publik men dålig lokal... |
|
|
| Aendy |
| Har inte spritts i mina krestar, jag var först med den nyheten. De snackar mest om MTV-grajset på Bryggeriet. |
|
|
| mindshooter |
Fan.....ja...varför gör dom såhär......dom har inte ens svarat på mitt mail :(
Fan...om dom är så noga med droger och så...varför är det så hög åldersgräns då? fan dom kunde juh ha åldergräns på att dricka där istället för att dansa! fan........ |
|
|
| reveal |
snacka om antiklimax
det bra:
1) tiesto kommer änligen för att lira i sverige
sen börjar det dåliga:
1) det är i sthlm, ok det köper jag
2) tåg dit kostar 1200, ok hade inte tvekat heller
3) cafe opera?!?!?!
4) ålder 23??? (säkert lägre för tjejer, sån jävla diskriminerande lag, kom aldig igen med att tjejer har det svårare pga kön)
5) boka bord???
6) klädsel kavaj?!?!?
men va faaaaan... jag blir så trött...
hata sverige ibland... |
|
|
| 303 |
| hmm, polarn har vipkort till skiten (cafet alltså, fråga inte :p)) - men jag ställer mig ite undrandes till om det kommer att bli ngt officiellt så till vida att biljetter kommer att behövas? jag menar - det kommer att komma tungt mycket folk utan tvekan... |
|
|
| Aendy |
| Men vad är det sen för folk? |
|
|
| x-dream |
| Vad fan är det här måste man vara fint klädd....Kan ju inte komma och titta och dansa till Tiesto i finkläder.....Hahahaha.... |
|
|
| mindshooter |
| Ärligt talat vet jag inte om jag skulle gå fast jag kunde..... |
|
|
|
|