|
Tiesto STHLM, 21 September (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| 303 |
fan, är det någon som tänkt på vilken tid det är?
måste ju vara där tidigt tidigt..... |
|
|
| Gaby |
Dom har öppet till 03:00 så ...
Runt 21:00 så man slipper kö och allt det där...Så kanske man tom hinner ta ett snack med Mr GOD...;) |
|
|
| Aendy |
| Yes, yes, YES!!!!! Killen har lyckats byta till sig en plats på gästlistan... men i gengäld har jag inget liv fram till den 21:a! |
|
|
| reveal |
varför inte fixa en plats till mig?
*hoppas att det är jag som är "killen"* :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Inte visste man att Dj Tiësto skulle komma hit till estockholmo. Det kanske är old news men det var ju ett himla tag sen jag var på dessa forum.
Själv e man ju en gammal man :P 26 år så det är inga problem för mig att komma in, men försäkerhets skull ska jag nog boka bar plats eller nåt så man e säker som sagt.
Tiësto är en av mina absoluta favoriter så räkna med att se mig där hoppandes och skuttandes.
c-ya |
|
|
| 303 |
CANCELLED!!
Tiesto has cancelled the scandinavian promos...
read more @ www.antiloop.se |
|
|
| Gaby |
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Det här är ju för fan för mycket!!! WHY???????? |
|
|
| NordLight |
Ringde precis Caféet!
De sa att han ska komma hmmmmmmmmmmmmmm.....
Vi får väl avvakta lite till.
Greetz
NordLight |
|
|
| 303 |
| quote: | Originally posted by NordLight
Ringde precis Caféet!
De sa att han ska komma hmmmmmmmmmmmmmm.....
Vi får väl avvakta lite till.
Greetz
NordLight |
tror dessvärre att i detta fall är Antiloop bättre informerade.... |
|
|
| Gaby |
| tyvärr så tror jag oxå det... |
|
|
| reveal |
| men vaffan... på nåt sätt känns det så typiskt, varför ska man få vara glad när man kan vara sur? |
|
|
| Aendy |
| Som sagt...Murphy´s lag. Hela jävla världen är emot mig så det var la klart att detta oxå skulle gå åt helvete. Nåväl. Det är inte lönt att kämpa emot längre... bara att dyka ner mot avgrunden. |
|
|
|
|