|
Tiesto STHLM, 21 September (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag lovar att jag ska dra med så mycket folk av det rätta virket som möjligt... TA´s ska faen se till att hålla fortet på Cafét... GODAMN! |
Jag tänkte snacka med Johnny på doghouse. ska be honom köra infot för deras medlemar. Dom kommer inte att förlora något på det eftersom det inte krockar med deras grejer. Jag ringer honom imorrn... Det är skönt folk!!! |
|
|
| Aendy |
| Tips på lokal i Malmö: Druid-orden vid Lilla torg... de är desperata på att få in pengar till sin lokal så där brukar man få köra allt möjligt... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Mannen... du börjar låta mer och mer desperat på en riktig fest... faen... du får se till å hitta nåt hemma i Skåneland/Danmark så du får dansat av dig lite... tips... dra till In... där kan det inte gå fel... ta en bil över bron med lite folk och sen dansa till du stupar och sen är det bara att köra hem igen. Annars gå in på Relapse i Malmö... har bytat lokal så du hittar inte adressen i tele-katalogen bara tel#... de har flyers om evenemang i regionen... och en MASSA feta kläder. |
hehe, ja så är det nog
när du kommer ner nästa gång får du fan visa de grymma ställena |
|
|
| rayDreamer |
Men va e det här?? Ett jävla VIP jippo?? Kavaj?? va fan?? på ett trance set?? Lägg av!! Kostymnissar som ska digga till Tiesto...e det bara överklassen från Lidingö som ska komma eller?? Stackars Tijs...han lär få uppleva sin sämsta spelning någonsin!!
Kanske lika bra att man inte ska dit... |
|
|
| mindshooter |
Låter mer som et disco än ett rave...jag vet iof inte hur det ser ut....men men...
BTW Reveal......Ditt serverspace kommer behövas snarast....Har hört att telia har rätt att stänga av mitt bredband utan varning om dom får reda på att jag lägger Mp3 på deras server.....så jag behöver nytt nu :) |
|
|
| reveal |
hmm inte bra
jag kan lägga upp vad som helst men kommer dom på att det är olagligt kan ju mitt konto grillas... btw livesets är INTE copyrightade
har haft flight643-videon för nedladdning och det gick bra...
under veckan kommer förmodeligen den andra servern jag talade om upp, och på den kommer ingen att kolla nånting, där kan vi ha vad som helst
kan man kanske lura telia genom att helt enkelt byta namn på filändelsen? eller zippa den kanske? |
|
|
| rayDreamer |
| quote: | Originally posted by reveal
kan man kanske lura telia genom att helt enkelt byta namn på filändelsen? eller zippa den kanske? |
Tror inte dom är så dumma...regga nått konto på home.no eller nått...jag gjorde det men dom stängde av kontona efter ett tag...vet inte om det va för att det va MP3or jag la där eller om det va för alla leechers...man får iaf 20 MB å snabba servrar som satan...såg ingenting om att man inte fick lägga MP3 filer på deras server heller så...men som sagt...dom stänger av kontot om det missbrukas...jag vet bara inte vad JAG gjorde för fel... |
|
|
| 303 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
BTW Reveal......Ditt serverspace kommer behövas snarast....Har hört att telia har rätt att stänga av mitt bredband utan varning om dom får reda på att jag lägger Mp3 på deras server.....så jag behöver nytt nu :) |
som sagt, byt bara filändelse eller ladda ner Winrar och skapa en exefil av den... funkar hur bra som helst :D |
|
|
| Gaby |
För er som ändå kommer till stockholm så är det party hela helgen!!!
Dockan har fest dan efter och Joel Woltek kör...Vilken helg!!!
Skit i kostym mesarna...det kommer kul folk...det här har spridit sig!!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by rayDreamer
såg ingenting om att man inte fick lägga MP3 filer på deras server heller så...men som sagt...dom stänger av kontot om det missbrukas...jag vet bara inte vad JAG gjorde för fel... |
Men du läste väl säkert inte License agreement heller utan klickade bara på accept eller hur :p
Hmm.....Jag tror telia stänger fast det är en zipfil.....det är inte själva formatet utan själva olagligheten med andras musik.... |
|
|
| mindshooter |
"Hej Kenny!
Tyvärr måste jag meddela dig att det inte finns någon chans för dig att komma
till oss pga din ålder, vi har vårat serveringstillstånd att tänka på.
Får hoppas att dom spelar någonstans där du kommer in.
Lycka till
Lisen Hagberg
Hovmästarinna" |
|
|
| Gaby |
I'm sorry...:(
Men gulligt att hon svarade... |
|
|
|
|