|
Skitsnack
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Pallar inte paja de andra trådarna med flumm... skulle bara vilja höra... är det någon här som träffat någon normal holländare någonsin. Umgicks med en bunke sådana i helgen och de var inte mycket bättre än de jag mött tidigare... faen inte friska någonstans. |
|
|
| Aendy |
| Det var ingen som var på Moonflower på Docklands eller? |
|
|
| rayDreamer |
Har aldrig umgåtts med några Holländare....däremot har jag varit på samma båt som några av dom galningarna...deras språk kanske låter snyggt!! det låter som dom bara slöddrar en massa slang ju!! hajjar inte ett ord!! :)
Sen röker dom ju på som f*n. å vad dom gör ute på klubbarna vill man kanske inte ens veta... |
|
|
| Dj_Irish |
| En kursare till mig var utbytesstudent från Holland. Han var rätt normal faktiskt. Han berättade däremot att Holländska antagligen är det enda språket i världen som har ett gemensamt ord för att vara full och drogpåverkat samtidigt. Nu minns jag typiskt nog inte vad ordet var men jag tyckte det var jävligt roligt när jag hörde det :) |
|
|
| Gaby |
| Holländarna är ju dom roligaste club people jag träffat!! Alltid på G och glada. Gillar att parta. Ok visst det är mycket droger runt en holländare men inte överdrivet då dom kan hanskas med det, till skillnad från många svenskar... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Pallar inte paja de andra trådarna med flumm... skulle bara vilja höra... är det någon här som träffat någon normal holländare någonsin. Umgicks med en bunke sådana i helgen och de var inte mycket bättre än de jag mött tidigare... faen inte friska någonstans. |
en familj vi känner har flyttat till holland pga arbete om det räknas :)
har funderat på att man borde kunna beställa skivor via dom... eller så går man helt enkelt in på magik store när man hälsar på :D :D :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Holländarna är ju dom roligaste club people jag träffat!! Alltid på G och glada. Gillar att parta. Ok |
Jo det är sant... men det kan vara lite drygt när de beter sig likadant i andra sammanhang. För det gör dem uppenbarligen... sen är de ruffar de som faen ;) |
|
|
| Gaby |
| Jag har träffat trevliga holländare... roliga att parta me på kvällen och softa med på dagarna på stranden. Jag tycker inte man ska dra alla över en kant heller... |
|
|
| Aendy |
| Jag drar alla över en kant... ser det en av mina få rättigheter här i detta miserabla liv. |
|
|
| reveal |
| på vilket sätt är det miserabelt? :) |
|
|
| Aendy |
| Alla tänkbara. Men så ska ju livet tydligen vara. |
|
|
| reveal |
| nu senast kan vi nämna som exempel att din skrivare/scanner inte vill samarbeta, LOL ;) |
|
|
|
|