|
Skitsnack (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Exakt Murphys lag... eller snarare O´Tools lag (eller nån annan irländar typ): Murphy var en optimist. |
|
|
| x-dream |
| Har inte råkat ut för några holländare ännu så jag vet inte hur dom är i sättet.... |
|
|
| Aendy |
| Nån som har lust att nysta ut alla trace-genre (gärna med exempel på musik) så att jag en gång för alla kan få reda på vad de är för jäla trance jag tycker om och inte tycker om. Har dålig koll på det... dansar bara till skiten. |
|
|
| reveal |
man kan ju dela in i genrar i all evighet, oftast ingen nytta med det...
jag tippar på att du gillar epic/uplifting :) |
|
|
| Aendy |
| Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig för att vara DJ, borde man då inte minst ha de grundläggande kunskaperna för att kunna vända plattor. Var ute inatt på ett ställe med blandad publik. Därför räknade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte föll mig i smaken...men vafaen, detta var ju löjligt. Han var så jäla usel så det var faen inte sant. Han tom pratade i alla övergångarna för att inte avslöja att han inte kunde fixa dem. HAT! |
|
|
| x-dream |
| Det låter ju inte så roligt.....Fan vad jobbigt när dom ska hålla på att snack under tiden dom spelar det är det värsta jag vet... |
|
|
| reveal |
| bortsett från att dölja sina dåliga övergångar, finns det nån egentlig anledning att snacka? |
|
|
| Aendy |
| Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, känns som det är läge att lägga av då! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Aendy
Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, känns som det är läge att lägga av då! |
Måste kännas pinsamt som dj när man håller på så.... |
|
|
| reveal |
ja fyfan
den djn lär ju inte få fler spelningar
eller dj och dj
tom jag är bättre, och jag har aldrig djat ;)
x-dream: ska du inte ändra status nu när du är uppe i 400+ poster? |
|
|
| Aendy |
| Enligt en tjej som hade koll hade han hållt på så de senaste 14 åren... så han lär spela igen. |
|
|
| reveal |
| men va? 14 år?! då måste det ju alltså finnas dom som tycker att han är bra?!?! fy för |
|
|
|
|