|
Skitsnack (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Studentajälarna tycker tydligen att han är bra. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
ja fyfan
den djn lär ju inte få fler spelningar
eller dj och dj
tom jag är bättre, och jag har aldrig djat ;)
x-dream: ska du inte ändra status nu när du är uppe i 400+ poster? |
Hur ändrar man status eller.....Någon som vet..... |
|
|
| mindshooter |
Nu vet du X-dream :)
Den där DJn tänker jag gå och se iallafall...verkar fett bra...då vet man när man ska klappa händerna och så....fett bra....mmmm... |
|
|
| reveal |
| ^^^ hahaha, jag har också alltid problem med att veta när jag ska klappa, lol :D:D |
|
|
| mindshooter |
"Oh YEAh! Welcome! Im starting my new track now! Yes! IN DA HOUSE! YES!
Here we go! CLAP your hands in da house! YES! Ive Started the track now! DANCE! YES! Move your body! YES! In da house! Wohoo! Im searching for my new track now in da house! YES! CLAP! Now i will put the new record on! YES! Dance! And now i will change! MIXING in da house! ROCKI'N! Now the mix is ready! YES! Very nice mix! SCREAM IN DA HOUSE! PARTY PEOPLE! LOVE!" |
|
|
| Aendy |
| Verkar som israelerna oxå fått sig ett eget forum... undrar när tyskarna får sitt? |
|
|
| Aendy |
| Jag tror jag håller på att bli hispig eller nåt... är jag den enda som tycker att vissa delar av Alicia Keys video "Fallin" ser dator-animerad ut. Framförallt bilder som visar hennes händer (spelandes piano eller stänga av radion och liknande) Snälla nån mer kan väl tro sig se det! |
|
|
| reveal |
| vilken video är det? jag har inte kollat in mtv/etc på sjukt länge |
|
|
| mindshooter |
Inte jag heller.....när bredbandet kom tog mitt TV tittande slut :)
Fast nu ska jag köpa TV kort av Fruktsoppa så det blir nog lite snart iaf :p |
|
|
| reveal |
tv-kort är bra, har haft det i 2 år eller så... praktiskt som faen, man behöver aldrig flytta sig :)
plus att man kan cappa videor etc |
|
|
| x-dream |
Tv-kort....Jag sitter med 1,2 å 4 det är dom enda kanalerna jag har.....
Men men det kvittar ju för mig....Kollar inte så mycket tv.... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Tv-kort....Jag sitter med 1,2 å 4 det är dom enda kanalerna jag har.....
Men men det kvittar ju för mig....Kollar inte så mycket tv.... |
Det är typ vad jag komemr ha på mitt TV-kort...men man kan juh spela in lite Futurama och skit :p :) |
|
|
|
|