|
DJs vi vill ha hit (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Gielen, Corsten, Tïesto..
Fast jag skulle gärna se Rank1, Mario Lopez, Blank & Jones komma till Sverige oxå!
Man kan juh alltid drömma.. :cool: |
|
|
| -=Kotten=- |
Hmm...jag skulle vilja ha hit tiesto...Fergie spelar lite för mycket hard house för min smak..
När var du på Ibiza föresten Gaby??
När jag var där spelade Tall Paul,Fergie och Tiesto också på Godskitchen... |
|
|
| -=Kotten=- |
| Oups...gick inte att ändra posten...några andra som jag kom på att jag vill ha hit är: Mind X,Armin,Gielen,Blank & Jones m.fl...det finns så många :) |
|
|
| x-dream |
| Det skulle ju inte vara helt fel att se Marco V oxå..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
När var du på Ibiza föresten Gaby?? |
Var där sista veckan i Juli...var du oxå där?...om jag inte minns fel så var det den 31... |
|
|
| TeeHawk |
| Gemä Lisa Lashes \o/ för bövelen hehe |
|
|
| DJ Monzoon |
Marco V var i Köpenhamn för typ 1½ månad sen...missade honom pga att jag var tvungen att gå på ett jävla födelsedagskalas!!!:mad:
Såna chanser kommer inte ofta....:( |
|
|
| -=Kotten=- |
| Coolt...då var vi där samtidigt Gaby...jag var på Ibiza från 19juli till 2augusti eller nått och på Godskitchen den 31...vem vet vi kanske träffades...det var ju inte så många svenskar där ändå...du missade väl inte Xtravaganza på Privelige förresten???...den ända bra trancekvällen när det var mycket folk... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by DJ Monzoon
Marco V var i Köpenhamn för typ 1½ månad sen...missade honom pga att jag var tvungen att gå på ett jävla födelsedagskalas!!!:mad:
Såna chanser kommer inte ofta....:( |
Det är ju sant.....Vart spela han då eller?
Hur kan du gå på ett kalas istället för Marco V.....Måste ha varit ett viktigt kalas? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Coolt...då var vi där samtidigt Gaby...jag var på Ibiza från 19juli till 2augusti eller nått och på Godskitchen den 31...vem vet vi kanske träffades...det var ju inte så många svenskar där ändå...du missade väl inte Xtravaganza på Privelige förresten???...den ända bra trancekvällen när det var mycket folk... |
Nej vi träffades nog inte eftersom jag träffade inga svenskar...tror jag ...alla trodde att jag var från Italien eller Frankrike...
Missade Xtravaganza för att jag drog till nåt annat party... |
|
|
| Gaby |
Det här får ni bara inte missa!!! Köp biljett så fort dom släpps för att dom kommer att gå åt! Jag hoppas att alla mailade...
Från doghouse mailbrev:
===========> MINISTRY OF SOUND PÅ LUCIA <===========
Vi jobbar hårt på en tung lineup till nästa Ministrykalas som går
av stapeln på Münchenbryggeriet onsdagen den 12 december på
Lucia. Vi har skickat över alla listorna med förslag på DJs och
motiveringar till London. Vi kan berätta att dom är MYCKET
intresserade av att läsa vad ni skrivit och önskat, inte bara pga
av de DJs vi vill boka till festen.
Vi kommer självklart att gå ut med hela lineupen så fort vi vet.
Biljetterna börjar säljas sista måndagen i oktober, lagom till
löning. Priset är samma som på MTV-festen 250 kr i förköp
och 300 kr i dörren (om dom inte tar slut som sist). |
|
|
| Ravesquad |
PaUl VaN dYk!!!!!!!!!!!! Gud att ingen föreslagit honom....han e ju gud.. har ni inte läst reviewsen från Pvd - Live in Toronto 10.10.01??
Finns ingen som slår honom:) :) :) :) |
|
|
|
|