return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
DJs vi vill ha hit (pg. 4)
View this Thread in Original format
Gaby
quote:
Originally posted by Amnezia
nåra som vore soft å se på hemmaplan e



nick warren
lucien foort
sister bliss
james holden


vore riiiiktigt najz ju...

;)


Dom har ju hunnit hälsa på... James Holden kommer tillbaka 5 april ;)
Amnezia
just ja...lucien foort va ju här nyss..å holden asså..men 5:e.....en ons...hur bara kan dom..kommer ju missa holden för andra gången i rad...katastrofalt det här ju...crap:eyespop: :crazy:

så gör inget om han kommer 5 ggr till..:rolleyes: :cool:
Gaby
men det är ju en lördag .... :p 5 april inte 5 mars ;)
Amnezia
aha..det ändrar ju saken helt klart...lätt man ska släpa sig till sthlm då iaf..naaaajz..:toocool: :D :rolleyes:
Gaby
quote:
Originally posted by Amnezia
aha..det ändrar ju saken helt klart...lätt man ska släpa sig till sthlm då iaf..naaaajz..:toocool: :D :rolleyes:


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=93191
Amnezia
lite fler sköna djs som borde släpas hit..

eddie halliwell
anne savage
seb fontaine
Tim deluxe
erick morillo
adam freeland

listan kan göras lång asså...
Gaby
Jag vill forfarande ha hit Fergie!! Joy Kitikonti är oxå en jag bara måste få se igen...

Och sen skulle jag vilja se Chicane, gammal goding som jag missat live...
RebeL9
säger typ bara..........

ARMIN
Amnezia
hm..skulle kanske va kul å se fergie men tycker han va bättre den tid han höll sig mer åt hh å hade >Trade me Lashes..
blivit lite cheesy ju....men fortf kul å se förståss..
chicane e hur soft som helst...:cool:

finns d ingen möjlighet å få hit nåra uk garage breakbeat jocks till landet..???vore ju hur soft som helst...:rolleyes: :cool:
Vizay
inte för att jag har så stor talan eftersom jag inte kommer in på dom flesta eventsen ändå men jag säger som rebellen....mer Armin åt folket! ;)


[edit]

några andra sjysta vore ju Tracid och Dumonde

mindshooter
Armin skulle iiiiiinte va helt fel...najs det skulle vara...my vote goes for him :D
lonne
Sasha & Digweed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement