|
DJs vi vill ha hit (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Amnezia
nåra som vore soft å se på hemmaplan e
nick warren
lucien foort
sister bliss
james holden
vore riiiiktigt najz ju...
;) |
Dom har ju hunnit hälsa på... James Holden kommer tillbaka 5 april ;) |
|
|
| Amnezia |
just ja...lucien foort va ju här nyss..å holden asså..men 5:e.....en ons...hur bara kan dom..kommer ju missa holden för andra gången i rad...katastrofalt det här ju...crap:eyespop: :crazy:
så gör inget om han kommer 5 ggr till..:rolleyes: :cool: |
|
|
| Gaby |
| men det är ju en lördag .... :p 5 april inte 5 mars ;) |
|
|
| Amnezia |
| aha..det ändrar ju saken helt klart...lätt man ska släpa sig till sthlm då iaf..naaaajz..:toocool: :D :rolleyes: |
|
|
| Amnezia |
lite fler sköna djs som borde släpas hit..
eddie halliwell
anne savage
seb fontaine
Tim deluxe
erick morillo
adam freeland
listan kan göras lång asså... |
|
|
| Gaby |
Jag vill forfarande ha hit Fergie!! Joy Kitikonti är oxå en jag bara måste få se igen...
Och sen skulle jag vilja se Chicane, gammal goding som jag missat live... |
|
|
| RebeL9 |
säger typ bara..........
ARMIN |
|
|
| Amnezia |
hm..skulle kanske va kul å se fergie men tycker han va bättre den tid han höll sig mer åt hh å hade >Trade me Lashes..
blivit lite cheesy ju....men fortf kul å se förståss..
chicane e hur soft som helst...:cool:
finns d ingen möjlighet å få hit nåra uk garage breakbeat jocks till landet..???vore ju hur soft som helst...:rolleyes: :cool: |
|
|
| Vizay |
inte för att jag har så stor talan eftersom jag inte kommer in på dom flesta eventsen ändå men jag säger som rebellen....mer Armin åt folket! ;)
[edit]
några andra sjysta vore ju Tracid och Dumonde |
|
|
| mindshooter |
| Armin skulle iiiiiinte va helt fel...najs det skulle vara...my vote goes for him :D |
|
|
|
|