return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
DJs vi vill ha hit (pg. 3)
View this Thread in Original format
NordLight
Jag sett van Dyk ett gäng gånger, men tyvärr så är han lite ojämn. När han är på pumpande/energetic humör slår han många på fingrarna, men tyvärr varvar han det med ganska medelmåttiga insatser och tråkiga set.

Jag satsar nog hellre på het säkert kort, så som Marco V eller FERGIE !

Greetz
NordLight
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
PaUl VaN dYk!!!!!!!!!!!! Gud att ingen föreslagit honom....han e ju gud.. har ni inte läst reviewsen från Pvd - Live in Toronto 10.10.01??

Finns ingen som slår honom:) :) :) :)


tja.. det finns ju några som slår honom :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by NordLight
Jag sett van Dyk ett gäng gånger, men tyvärr så är han lite ojämn. När han är på pumpande/energetic humör slår han många på fingrarna, men tyvärr varvar han det med ganska medelmåttiga insatser och tråkiga set.

Jag satsar nog hellre på het säkert kort, så som Marco V eller FERGIE !

Greetz
NordLight


Jovisst han kanske e ojämn men jag chansar gärna:) :)... tänk att få höra For an Angel som encore??? va??:D :D :D :D då kan man dö lycklig o veta att man fått ut mesta möjliga av livet:p :p

Sen tror jag iofs inte att doghouseboys kan få hit nån 'stor' DJ med så kort varsel.. blir kanske nån lokal stjärna...zoulias?:(
Gaby
Fergie!!! Han är inte så stor och därför inte så omöjlig att få hit!!!

Det är inte riktigt Doghouse som tar hit dom stora djs utan Ministry of Sound som bokar...sen är det doghouse som fixar festen och dom lokala djn...

I LOVE DOGHOUSE!!! Johnny o Staffan rockar fett!
Zirpico
Synd att det verkar vara färdig röstat.. Är det ingen av er som gillar typ: Sasha, Nick Warren, John Digweed ??
Gaby
quote:
Originally posted by Zirpico
Synd att det verkar vara färdig röstat.. Är det ingen av er som gillar typ: Sasha, Nick Warren, John Digweed ??


John Digweed... hörde han live och just den spelningen var nog inte så super vet jag eftersom jag har några mixar hemma och han rocker ju fett!!!

Sasha...mmmm...ingen favvo...
Nick Warren...är det han som kör rätt så hård house? Han har mixat ihop nåt i nån an MoS skivorna har jag för mig? är det han?
x-dream
Kan ju hålla med att pvd är lite ojämn....Vad har han sysslat med sista året....Tycker att hans set är lite väl lama...Dom seten från 2000 är ju klart bättre.....

Nick warren lirar väl lite proggigt....Har för mig att han har något med Global underground serien att göra...
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby



Sasha...mmmm...ingen favvo...
Nick Warren...är det han som kör rätt så hård house? Han har mixat ihop nåt i nån an MoS skivorna har jag för mig? är det han?



Åh Sasha!!! han e ju hur bra som helst:) ..älskar hans Essential Mix New Year@Alexandria Palace:p fast den e ju rätt gammal..men han e helt klart den bästa prog djn
Gaby
ok ingen Fergie...:( Fast Smokin' Jo är ju cool!
Ni som har lite mer koll på djs: vem ska man välja?


=======> MINISTRY-FESTEN PÅ LUCIA 12 DECEMBER <=======

Det här måste vara den mest hypade festen vi någonsin planerat.
Aldrig har vi fått så mycket brev och förfrågningar om vem som
ska spela, när biljetterna släpps etc.

Då så...

Biljetterna släpps på nu på måndag 29 okt. på Monday Bar och
dagen efter på Illegal på Bondegatan och Pitch på Gamla Brogatan.
Dom kostar 250 kr i förköp som vanligt.

Efter att ha studerat önskelistorna från er som skickades över för
ett par veckor sedan så kan vi stolt berätta att Ministry har lyckats
boka en av de tre mest önskade, Dave Seaman!!!

Som andra headline dj kommer legendariska Smokin' Jo. Vi försökte
få hit henne redan i somras, men då var hon resident på måndags-
superklubben Manumission på Ibiza så det fick vänta tills nu.

Som ende svensk DJ kommer StoneBridge att öppna stora golvet
på festen.

På det mindre golvet kommer vi att välja två av de inte helt okända
resident DJs från Ministry of Sound. Det är dock inte bestämt
än. Det hade vi tänkt fråga er, kära medlemmar om. Vi har fått
några namn att välja mellan.

Om du har lite koll på dessa, skriv en lista över de du skulle vilja
höra av följande namn. vi lottar ut en Global Underground-DVD,
"Transmission 00:1" till de som svarar, så skicka även ditt
namn och postadress. På DVD:n, den första från Global Underground
får man följa grundarna på en galen resa genom klubbeuropa,
se intervjuer med superstardjs Sacha, Danny Tenaglia och Dave
Seaman + en massa coolt extra videomaterial.

Minisitry DJs som du kan välja två utav:

Gareth Cooke
Spencer Broughton
Marc Hughes
DJ Lottie

Mejla till
Jolle
Det kommer antagligen 2st från godskitchen till jönköping den 31maj,
Pulsar och någon mer för er som gillade det och Johan Gielen med med det kan ni väl inte missat...

P4z!
quote:
Originally posted by Aendy
Kom precis på en lite udda figur jag skulle vilja se... DJ Doboys mixar på DI tycker jag är störtsköna... hade varit kul att se om han fixar det live.


har för mig att han bara mixar digitalt :(
Amnezia
nåra som vore soft å se på hemmaplan e

john digweed
lisa lashes
paul glazby
nick warren
felix da housecat
lucien foort
carl cox
sister bliss
james holden
van buuren

vore riiiiktigt najz ju...

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement