|
Tiestoweekend op JIM ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by emma
ge moogt mijn benelux versie hebben ;)
ik bewonder mezelf veel te graag :D |
niks van Emmake, afspraak is afspraak he :rolleyes: ;) |
|
|
| Svinuske |
| als iemand goei ftp'ke weet waar tiesto op concert opstaat pm altijd welkom want dienen bittorent link is "vrij" traag :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Svinuske
als iemand goei ftp'ke weet waar tiesto op concert opstaat pm altijd welkom want dienen bittorent link is "vrij" traag :) |
http://www.proxis.be |
|
|
| Buoyant |
vraag een beetje verkeerd begrepen denk ik,
die link is betalen :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Buoyant
vraag een beetje verkeerd begrepen denk ik,
die link is betalen :) |
allé gij :)
de vraag was niet verkeerd begrepen hoor. |
|
|
| emma |
amai,
dancevalley stuk was wel goe!
memoriesssssssssss :) come back !!!!
was weer effe happy
nu back to reality en gaan blokken :( |
|
|
| Kadrash |
Der waren wel iet meer reclameblokken dan naar men goesting.
Mah twas toch nog de moeite :) |
|
|
| Kaidreas |
| persoonlijk vond ik het een serieus saaie set. wel leuk om al da volk te zien. dus heb ik maar gezapped om half tien. |
|
|
| emma |
| Tiesto zei trouwens ook nog opt einde da hij gaarg tiesto in concert zou willen doen eind dit jaar in België .... |
|
|
| Jasperovitsj |
| TIC op den Bosuil :haha: :haha: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
Tiesto zei trouwens ook nog opt einde da hij gaarg tiesto in concert zou willen doen eind dit jaar in België .... |
Dat zegt hij volgens mij in elk land waar hij een interview doet ;) |
|
|
| Kaidreas |
| hosted by DONNA! :D |
|
|
|
|