|
Tiestoweekend op JIM !
|
View this Thread in Original format
| NRG52 |
Voor al de BETA's die dit weekend niets hadden gepland --> geen nood!!
JIM staat dit weekend volledig in het teken van TIESTO
ZATERDAG 19 JUNI
- 16u30-18u00 Tiesto, Another day at the office
- 18u00-22u00 TIESTO IN CONCERT !!!:eyes:
ZONDAG 20 JUNI
- 14u00-15u00 The making of Tiesto in Concert
- 15u00-16u30 Tiesto, Another day at the Office
- 20u00-22u00 Tiesto at Dance Valley 2003
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Nice, ik ben geen Tiesto-fan, maar TIC en Dance Valley ga ik zeker proberen te bekijken! Vooral die laatste dan, dan weet ik al ongeveer wat ik kan verwachten op DV dit jaar! :cool: |
|
|
| emma |
wel gemakkelijk om zo een programa in te vullen
gewoon door dvd's af te laten spelen :rolleyes: (die ik al heb)
2 jasper => DV moet je idd wel zien; zeker de moete maar oom tijs was 's avonds en de sfeer 's avonds is toch nog anders dan overdag ! |
|
|
| Wildfir3 |
Seh dan draaien ze is trance toestanden en dan ist weer ni goe? :p
alléja ni dat mij iets uitmaakt zenne, ik hou mij niet bezig met tv :) |
|
|
| Dark Apostle |
En dan zeggen ze tegen mij dat ik me de overdadige bloodstelling aan Tiësto inbeeld.
Wat met een Lolo-weekend of een MIKE-weekend....of De Dag met Yoji Biomehanika (heel wat boeiender dan De Dag met Flupke :p)...of het leven zoals het is: BETA's :D |
|
|
| Wildfir3 |
liever een zeetongen & bakvissen versie van BETA
i wanna be ziggy! |
|
|
| djcresto |
| kga toch proberen te kijken of video te programmeren, maar kga tweer zo vergeten vrees ik.:eek: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
liever een zeetongen & bakvissen versie van BETA
i wanna be ziggy! |
Wanneer is da op tv? Ik heb er veel over gehoord maar nog nooit gezien... |
|
|
| Eagle` |
| tering, ik heb geen jim, godverdomme :mad: |
|
|
| Mister_Michel |
| niets gepland..haha in your dreams :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
tering, ik heb geen jim, godverdomme :mad: |
same here :whip: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by emma
wel gemakkelijk om zo een programa in te vullen
gewoon door dvd's af te laten spelen :rolleyes: (die ik al heb) |
Vond'k er ook van, tssss... :rolleyes: |
|
|
|
|