|
Tiestoweekend op JIM ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hosted by DONNA! :D |
Tiesto feat MC Leen Demaré, warm-up by DJ Mark Pinte :haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tiesto feat MC Leen Demaré, warm-up by DJ Mark Pinte :haha: |
ROFL :haha: |
|
|
| Phortastic |
Juist naar de DV 2003 set gekeken van Tiesto dat ik had opgepakt.
Toch wel vette set man.
Zo rond het uur tot het gedaan was bom after bom gewoon.
Tiesto ownage! :D
Hij kan toch als geen ander een publiek meekrijgen.
Kheb hem zelf al 4 keer live gezien dus ik spreek van ondervinding :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Kheb hem zelf al 4 keer live gezien dus ik spreek van ondervinding :) |
5x :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
5x :p |
een keer of 20 :toothless |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FredNova
een keer of 20 :toothless |
en blij? :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Zehra
en blij? :p |
ja toch wel, heb me steeds goed geamuseerd
beste keren waren in 2001 in La Rocca (Tiesto solo) en op Yellow Fever (Leuven)
(tiesto was toen nog niet zo bekend, minder druk dus en mega sfeer met de beste muziek, niet meer te vergelijken) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Juist naar de DV 2003 set gekeken van Tiesto dat ik had opgepakt.
Toch wel vette set man.
Zo rond het uur tot het gedaan was bom after bom gewoon.
Tiesto ownage! :D
|
Hehe, ik heb de set opgenomen, en ik vond ze dus echt slecht! :)
Qua trackkeuze viel het nog mee, hoewel hij soms iets te veel van de hak op de tak sprong. Maar technisch, man, dat mensen hem als de #1 DJ van de wereld beschouwen, schandalig! Het waren geen trainwrecks, maar zeker 4 overgangen hadden hoorbare beat offset, en hij nam zelfs niet de moeite om te corrigeren. En van mooi inmixen of uitmixen was vaak ook geen sprake, gewoon smijt erin en fade out de andere plaat, of bass-switchen op totaal verkeerde momenten...
Enfin, het lijkt misschien of ik bash om te bashen, maar ik heb Tiesto ook al 2 keer live gehoord, en daar deed hij dat ook soms! En ik heb ondertussen ook Ferry en Armin al een paar keer live gehoord, en die mixen echt pakken beter in mijn ogen... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, ik heb de set opgenomen, en ik vond ze dus echt slecht! :)
Qua trackkeuze viel het nog mee, hoewel hij soms iets te veel van de hak op de tak sprong. Maar technisch, man, dat mensen hem als de #1 DJ van de wereld beschouwen, schandalig! Het waren geen trainwrecks, maar zeker 4 overgangen hadden hoorbare beat offset, en hij nam zelfs niet de moeite om te corrigeren. En van mooi inmixen of uitmixen was vaak ook geen sprake, gewoon smijt erin en fade out de andere plaat, of bass-switchen op totaal verkeerde momenten...
Enfin, het lijkt misschien of ik bash om te bashen, maar ik heb Tiesto ook al 2 keer live gehoord, en daar deed hij dat ook soms! En ik heb ondertussen ook Ferry en Armin al een paar keer live gehoord, en die mixen echt pakken beter in mijn ogen... |
niet opnieuw he :rolleyes: |
|
|
|
|