return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Google mail (pg. 2)
View this Thread in Original format
babbel
quote:
Originally posted by Valhalla
tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte


Gebruik het al een paar dagen zonder 1 enkel probleem. Iedereen die zich vandaag aangemeld heeft lijkt problemen te hebben, de rest niet.
robin
als je die gb mail now echt nodig heb neem je toch lekker een spymac account man.

www.spymac.net

gewoon ff jokken dat je een mac in huis heb :p

.net bedoel ik
Kamaya
quote:
Originally posted by Valhalla
tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte



yup, precies zelfde probleem, hehe...

werkt nu wel, zelfde registratiefout, maar heb inmiddels mail verzonden en ontvangen...

ik neem aan dat het ook echt om een tijdelijke storing ging...

kan ik nu trouwens ook mensen inviten? zie het nergens staan..
Massive84
wat is er zo speciaal aan die google mail?

hotmail is er toch ook?
Kamaya
1 gig opslag
ambs
quote:
Originally posted by Kamaya
1 gig opslag


1 gig is wel vet! Yahoo mail krijg je nu ook gratis 100 MB, dat is natuurlijk niet 1 gig maar voor mij wel genoeg hehehehe
babbel
- 1 gig opslag
- je kan met de google search engine in je mails zoeken
- je account verloopt pas na 9 maanden in plaats van 1 bij hotmail
- geen reclame in je emails zoals bij yahoo en hotmail

:)
Dj Lex
Had dit al een tijdje geleden gezien, maar het is nog steeds de Beta versie. Ik hoop dat ze het snel open gooien voor iedereen. Ik denk dat niemand nu nog wil betalen voor hotmail en veel mensen de overstap zullen maken
babbel
quote:
Originally posted by Dj Lex
Had dit al een tijdje geleden gezien, maar het is nog steeds de Beta versie. Ik hoop dat ze het snel open gooien voor iedereen. Ik denk dat niemand nu nog wil betalen voor hotmail en veel mensen de overstap zullen maken


Hotmail zal best wel gaan antwoorden op GMail en Yahoo, die de mailboxen heeft vergroot naar 100mb.
babbel
Ok is er nog iemand die een gmail account wil?

Ik heb 6 invites deze keer om weg te geven :)

BaRTeZ
ja graag :D
babbel
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ja graag :D


PM met je naam en emailadres en dan komt hij jou kant op :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement