|
Google mail (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Joost |
| Ik heb ook gmail, bevalt me heel goed eigenlijk, nix geen bugs enzo waar ik andere mensen wel eens over hoor. :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
maar dan moet die rukker wel reageren op mijn PM:D |
:toothless |
|
|
| Valhalla |
| heb een invite over voor diegene met intresse ( pm :eyes: ) |
|
|
| Glaniskanis |
You've got PM
[edit]
Tnx he Valhalla :D
[/edit] |
|
|
| Ferry 0 |
Argh ik wil ook! :p
[edit] Oops. Dit is Passiva hier op Ferry's account hehe. |
|
|
| Joost |
| Wanneer krijg je eigenlijk een invite? Ik heb er al eentje weggegeven aan iemand, krijg ik er nou ooit nog eentje of niet? |
|
|
| BaRTeZ |
| iemand die nog gmail wil? pm me je email en ik stuur je een invite |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
iemand die nog gmail wil? pm me je email en ik stuur je een invite |
Ja! You've got pm :D |
|
|
| M_Peror |
Damn, weer te laat. :(
Zo'n snelle reactie kan ik niet tegenop :D |
|
|
| BaRTeZ |
| heb er nog meer ;) |
|
|
| M_Peror |
Nu ietsje sneller geweest :D
[edit]
Thnx! :)
[/edit] |
|
|
|
|