|
Google mail (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| nog 6 invitations over:p |
|
|
| raoel |
kom maar Tin.
wil het wel is proberen.
Ik PM je ook wel even. |
|
|
| robin |
| 5 over. gooi maar een pm mocht iemand nog willen (aanbod staat op meerdere fora etc. dus wie t eerst komt die t eerst maalt (zo was ie toch he?) |
|
|
| jp |
| Eigenlijk gebruik je die google mail niet echt |
|
|
| Dj Lex |
| Same here. En deze maand wordt hotmail naar 250 mb geupgrade |
|
|
| Blik |
| ik heb nog 6 uitnodigingen weg te geven, dus als je wilt, laat het horen |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En deze maand wordt hotmail naar 250 mb geupgrade |
Las ik ook ergens.
Ik heb nu gmail, maar gebruik het nog niet echt. Heb het genomen om eventueel grotere bestanden te backuppen zodat ik ze altijd bij kan op het web.
Hotmail blijf in combinatie met msn messenger makkelijker. Je kunt direct zien of je nieuwe mails hebt en dat vind ik toch wel fijn. Nu ze de capaciteit vergroten blijf dat zeker mijn #1 mail provider die ik voor "gewone" dingen gebruik. Chello gebruik ik voor meer serieuze dingen, zoals online bestellingen.
Kwalitatief gezien vind ik gmail daarentegen beter. Die labels en stars werken toch wel flex. Zeker als je veel mails op heb geslagen (wat nu nog niet het geval is) lijkt het me erg fijn.
[edit]
Ik heb nog 4 invites over.
PM me if you want... |
|
|
| robin |
| ik gebruik het wel! hotmail! houd het adres wel voor msn (maar dat gebruik ik toch meestal via miranda/trillian. je kan gmail via pop laten werken hor :) krijg je ook zo'n fijne popup als je mail heb :) |
|
|
| Chicane |
| 6 invitations, pm maar :) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by robin
je kan gmail via pop laten werken hor :) krijg je ook zo'n fijne popup als je mail heb :) |
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb ernaar gezocht in het Gmail helpcenter maar alles wat ik vond was dit:
| quote: | Does Gmail support automatic forwarding and POP3 access?
Not at the moment, but Google believes in helping people access information whenever and however they want to do so. In the future you will be able to access Gmail messages from non-Gmail accounts for free or at a nominal fee. |
|
|
|
| Chicane |
| Je kan zo'n ding downloaden voor Gmail dat in je taskbar dan laat zien wanneer er mail is, is nog in beta allemaal maar het werkt wel. Heeft zelfde opties als dat MSN icoon ongeveer, je kan direct naar je inbox gaan als je erop klikt |
|
|
| M_Peror |
Ah right! Thnx. Ja daar had ik idd iets over gehoord... nou dan ga ik die binnenkort maar eens downloaden, misschien dat ik dan gmail automatisch wat meer ga gebruiken.
Ik kreeg even hoop na die opmerking over POP(3)-access, dat zou namelijk helemaal perfect zijn want ik doe al mijn mail (ook m'n hotmail) vanuit een stapeltje accounts in Outlook en het werkt toch wel erg fijn om alles op 1 plek bij elkaar te hebben. Maar zo'n icoontje voor in de taakbalk is tot die tijd een mooie oplossing. |
|
|
|
|