return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Marco V In Charge gestopt....
View this Thread in Original format
Bailey
Het volgende staat op marcov.nl

quote:
After a great year, my 'In Charge' show will no longer be broadcast by ID&T radio. Therefor the playlist posted in the radio section does no longer apply. To be continued...
:( :(

Beetje jammer, ben benieuwd waarom ze niet door gaan met deze show.
Hitman, weet jij het misschien? Jij bent altijd de man van de Marco V nieuwtjes.;)
babbel
Grrr eerst World Tour en nu In Charge :whip:
Er zal wel weer plaats gemaakt moeten worden voor een urban show :rolleyes:
sndh
wat zal er nu komen dan, bling bling saturday night shizzle?
Tim81
Ook heeft ID&T Radio vanaf begin juli een nieuwe show met een wel heel beroemde DJ. Niemand minder dan de welbekende Amerikaanse DJ Roger Sanchez host vanaf 3 juli iedere zaterdagavond tussen 18.00 en 20.00 de nieuwe show 'Release Yourself', met daarin veel aandacht voor nieuwe internationale releases, gast DJ's en nog veel meer. Check this out!

Dus waarschijnlijk complete aanpassing van het programma (andere tijden).....of toch gewoon Chuckie in the house!
Freezel
GVD, eerst Ferry en nu Marco V! :whip: :whip: :whip:
Tim81
quote:
Originally posted by Freezel
GVD, eerst Ferry en nu Marco V! :whip: :whip: :whip:


Is Armin de volgende??
Freezel
quote:
Originally posted by Tim81
Is Armin de volgende??


Laat het dan maar Gielen zijn of Kjoedens
SnuggLe
quote:
Originally posted by Freezel
Laat het dan maar Gielen zijn of Kjoedens


Denk eerder Gielen dan dus. Qdance en Armin hebben een bhoorlijke bezoekersschare/luisteraars.
Odyne
quote:
Originally posted by Tim81
Ook heeft ID&T Radio vanaf begin juli een nieuwe show met een wel heel beroemde DJ. Niemand minder dan de welbekende Amerikaanse DJ Roger Sanchez host vanaf 3 juli iedere zaterdagavond tussen 18.00 en 20.00 de nieuwe show 'Release Yourself', met daarin veel aandacht voor nieuwe internationale releases, gast DJ's en nog veel meer. Check this out!



had roger sanchez niet eerst deze show op yorin fm? yorin is nu een soort 3 fm geworden en dus issie overgestapt op id&t?
TranceZoner
Als AiDie en Tie maar met zijn pootjes van ASOT afblijft.....:whip:

Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat :D ) zeggen dat ze nu naar hun hip-flop en arrenbie kunne luisteren in vervolg op ID&T... :whip:

Vind het echt lame streken van AiDie en Tie!!!:whip: :whip: :whip:

michiel
als edith de doosch maar blijft vind het allemaal prima. meer house is ook altijd goed
moogwai
Jammer :( Hij draaide altijd vet onbekende platen in z'n show.
Ik zou ook niet weten of Marco V of ID&T te reden is, zou allebei kunnen denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement