|
Marco V In Charge gestopt.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
Ik doe wel ff :p
"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"
*De rest haakt in*
Maar ff serieus... niet echt mijn type :) (maar dr moet wel een piemel in, red.) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ik doe wel ff :p
"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"
*De rest haakt in*
Maar ff serieus... niet echt mijn type :) (maar dr moet wel een piemel in, red.) |
Slet!!! :D
Glanis is er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"
*De rest haakt in*
|
"TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE"
"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"
"TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE TWEE"
"DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE DRIE"
:toothless |
|
|
| Chicane |
2 sigaren van 2... JA TWEEEE!!!
TWEEEEEE SIGAREN VAN TWEE!!!
1 IN JE ANUS EN 1 IN JE SNEEEEEEE!!! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Hitman
Ik weet hier nog niets van, misschien na het weekend...
wel zuur:whip: |
Hij mag er nog niets over zeggen:( |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Hitman
Hij mag er nog niets over zeggen:( |
Wanneer wel dan? Ben wel benieuwd waarom er een goed ID&T programma stopt terwijl er zulke troep wordt uitgezonden :whip: in Urban :whip: |
|
|
| Donna |
Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor;)
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Donna
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft. |
Nee dat zeker niet |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Donna
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
Hangt er vanaf wat jij leuk vind. Lucien Foort zit er bv. nog op, Michel de Hey ook, Armin ook ( :D ). |
|
|
| ahp2002 |
| ik had de indruk dat hij zijn radioshow heel speciaal vond, temeer omdat hij daar progressive dingetjes kon draaien die hij vaak niet in sets kwijt kon |
|
|
| Donna |
Ik bedoel dat ik ID&T geen kwaliteit meer vind bezitten.
Als ze allemaal zo graag een radioshow willen hebben,hebben ze daar ID&T toch nie voor nodig? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Hij kan bij ons terecht op BasicBeats hoor;)
En k denk (hoop) dat Marco idd zelf degene is die deze beslissing genomen heeft.
Wat is nog quality aan t hebben van een radioshow op ID&T? |
Als marco het niet zelf heeft besloten zou het een domme move zijn van ID en Tiet want marco is volgens mij hun best selling artist (zijn platen Godd,Simulated en de Vision serie verkoopt nog steeds uit). En je beste paard van stal wil je wel gunstig stemmen lijkt mij :conf: |
|
|
|
|