|
Marco V In Charge gestopt.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Disney |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
al die grote dj's krijgen niet betaald voor hun radio shows, het is alleen maar gratis promotie voor ze.
Marco V is nu wel beroemd genoeg, en vind zijn radio show denk ik niet meer belangrijk voor zijn reputatie en tijd.
Dus misschien is het marco wel die er een punt achter heeft gezet ipv ID&T... |
Marco hechtte juist heel veel waarde aan zijn radio show... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat :D ) |
PICS OR STFU! :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Als AiDie en Tie maar met zijn pootjes van ASOT afblijft.....:whip:
Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat :D ) zeggen dat ze nu naar hun hip-flop en arrenbie kunne luisteren in vervolg op ID&T... :whip:
Vind het echt lame streken van AiDie en Tie!!!:whip: :whip: :whip: |
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!! |
|
|
| babbel |
Marco V had de tracklist voor zijn show zaterdag al op zijn website staan en waarschijnlijk had hij hem dus ook al gemixed.
Lijkt me dus sterk dat HIJ hem gecancelled heeft want waarom zou je je show mixen als je toch weet dat die niet doorgaat. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!! |
idd! picsorstfuplzdiekthx
ontopic: echt minder dat de show geschrapt wordt, vond het altijd heerlijk om naar al die tunez van marco te luisteren waar ik de meeste niet van kende... HAAL DAN $(%&*$(#%&* Gielen eraf ofzo |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by basvh
PICS OR STFU! :D |
Hahah, jah ik zal morgen ff kieken ok? Ben net naar bios geweest en beetje moe dusse :p
Ff geduld nog
Cheers! |
|
|
| total woot |
| EJ Rick! word es wakkker jongen, duuuuurtlang :D:D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Bailey
Het volgende staat op marcov.nl
:( :(
Beetje jammer, ben benieuwd waarom ze niet door gaan met deze show.
Hitman, weet jij het misschien? Jij bent altijd de man van de Marco V nieuwtjes.;) |
Ik weet hier nog niets van, misschien na het weekend...
wel zuur:whip: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by total woot
EJ Rick! word es wakkker jongen, duuuuurtlang :D:D |
Okey hier heb ik een foto van een van mijn zusjes...
Wat ik nu ga zeggen is ff serieus...
Ik heb zo snel niet een foto van me andere zusje kunne vinden, maar die lijkt toch sprekend op Kim (deze foto dus).. De reden dat ik niet zo snel een foto kan vinden is dat wij drieen niet bij onze biologische ouders wonen, en lindsay (het 2e meisje zeg maar) woont niet bij kim en mij thuis.... Jajaj ik heb een ingewikkeld levernsverhaal en voor degene die uitleg willen, kom maar op met je vragen!
Hier alvast een foto van Kim dus...
 |
|
|
| HiGH_NrG |
| BBBBREEEEEEEEEZZZZZZZZAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
BBBBREEEEEEEEEZZZZZZZZAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! :D |
Mwoah, het valt mee hoor ;) |
|
|
| TranceZoner |
Wat zijn jullie ook poeperds he ;) :D
Doe ik moeite om speciaal voor JULLIE een foto van me zusje te regelen en dan reageert er geen hond ;)
Cheers! |
|
|
|
|