| DJ Alex E. |
כולנו מכירים פה מלא טראקים עוד הרבה לפני שהם שוחררו לחנויות
אם זה מסטים של ארמין וחבריו,אם זה מקבוצות שחרור וכדומה
אז מהו הוייניל שאתם הכי מצפים לא כרגע?איזה טראק אתם מתים שכבר ישתחרר?
אגב למי שיש מידע מהו תאריך השחרור של הקטעים שיכתבו פה מוזמן לתת מידע
הויינילס שאני הכי מצפה להם כרגע הם
signum-the timelord
אין הרבה מה להסביר פה.כולכם שמעתם כמה שזה מושלם בתוכניות של ארמין
תאריך השחרור הוא ב16 באוגוסט אם אני לא טועה.יש למה לצפות
Delerium-silence (Above & Beyond remix)
כל מי ששמע את האסנשל מיקס של ג'ונו וחבריו בטח נשאר המום מהקטע הזה
מדהייים
Airbase - Ocean Realm\ Maya Bay
אירבייס חזק מתמיד! ארמין נתן במה לשני הקטעים המטריפים האלה.
אני מת שהם ישתחררו כבר...במיוחד מאיה באי. פשוט ענק
Andy B - Ocean Drive
זה פתח את הסט של יוהאן חילן בטראנס אנרג'י השנה אם אני לא טועה...בכל מקרה הוא היחיד ששמעתי שניגן את זה
הקטע הזה הוא אפליפטינג עם אנרגיות פשוט מטורפות שאתם לא מתארים לעצמכם
יש עוד מליון ויינילס שאני מצפה להם,אבל אלו הם העיקריים
PS:שמתם לב להתחכמות בכותרת?יענו זה כמו לשחרר את וילי 2 חיחי 2:crazy:
טוב החום משפיע עלי...אני הולך לנוח
יום טוב לכולם |
|
|