return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
לשחרר את וייניל 2
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
כולנו מכירים פה מלא טראקים עוד הרבה לפני שהם שוחררו לחנויות
אם זה מסטים של ארמין וחבריו,אם זה מקבוצות שחרור וכדומה

אז מהו הוייניל שאתם הכי מצפים לא כרגע?איזה טראק אתם מתים שכבר ישתחרר?
אגב למי שיש מידע מהו תאריך השחרור של הקטעים שיכתבו פה מוזמן לתת מידע

הויינילס שאני הכי מצפה להם כרגע הם
signum-the timelord
אין הרבה מה להסביר פה.כולכם שמעתם כמה שזה מושלם בתוכניות של ארמין
תאריך השחרור הוא ב16 באוגוסט אם אני לא טועה.יש למה לצפות

Delerium-silence (Above & Beyond remix)
כל מי ששמע את האסנשל מיקס של ג'ונו וחבריו בטח נשאר המום מהקטע הזה
מדהייים

Airbase - Ocean Realm\ Maya Bay
אירבייס חזק מתמיד! ארמין נתן במה לשני הקטעים המטריפים האלה.
אני מת שהם ישתחררו כבר...במיוחד מאיה באי. פשוט ענק

Andy B - Ocean Drive
זה פתח את הסט של יוהאן חילן בטראנס אנרג'י השנה אם אני לא טועה...בכל מקרה הוא היחיד ששמעתי שניגן את זה
הקטע הזה הוא אפליפטינג עם אנרגיות פשוט מטורפות שאתם לא מתארים לעצמכם

יש עוד מליון ויינילס שאני מצפה להם,אבל אלו הם העיקריים

PS:שמתם לב להתחכמות בכותרת?יענו זה כמו לשחרר את וילי 2 חיחי 2:crazy:
טוב החום משפיע עלי...אני הולך לנוח
יום טוב לכולם
-CosmicFire-
Andy B שולט
טראק ענק אני נגנב ממנו כל הזמן!
שמעתי אותו בסט של גילן כמו שאתה שמעת...
יש לך מושג מתי הוא משתחרר?
yaman
octagen and whirlpool - alaska

טראק שפשוט אין לי מילים לתאר!!!!!!

עבודה מצוינת של פילו ופרי
Gil Shwarts
Tomer G feat Maxine - Supernatural
כנראה לימיטד אדישן
עוד שבוע וחצי אצלי בע"ה!!
DJ Alex E.
cosmicfire פעם אחרונה שביררתי לגבי הטראק עוד לא היה תראיך שחרור
לא חושב שיש גם עכשיו...מה שבטוח כשהוא ישתחרר הוא יכה גלים בכל העולם

יאמאן צודק אלסקה זה עוד אחד מהיפים של הזמן אחרון איך שכחתי אותו חח...

גיל עוד שבוע וחצי כולנו מצפים לאיזה סמפל קטן מהחדש של תומר
Segev
http://www.tranceaddict.com/forums/...הם&pagenumber=7

חבל לפתוח סתם טרדים וחוץ מזה יש עוד איזה 2

דבר שני אני מחכה לרימיקס של
Nikola Gala - Swing To Harmony

שאין לי מוסג מתי הוא יוצא או איך קוראים לו :mad:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
Tomer G feat Maxine - Supernatural
כנראה לימיטד אדישן
עוד שבוע וחצי אצלי בע"ה!!


ראסמי איזה קטע מקפיץץץץץץ :eyespop:
Sm0keMachine
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix) !!!
קטע מדהים עם בייסליין וואקלים מהפנטים..
מרקוס שולטס שם את זה בסט האחרון שלו בגלובל דיג'יי ברודקאסט..
Segev
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Mix) !!!
קטע מדהים עם בייסליין וואקלים מהפנטים..
מרקוס שולטס שם את זה בסט האחרון שלו בגלובל דיג'יי ברודקאסט..


זה יצא..
השאלה פה היא למה אתה מחכה ;)
Rising
ראסמי למה לפתוח עוד הפעם?

אבל בקטנה נזרום איתך...

אני מחכה לשני אלה:


Envio - Love Poision
Re:Locate - Typhoon

YoraY
אההההההה

לאדע אני לא מחכה לכלום גם ככה יש המון טובים ויפים



אולי לקטע הבא של
G&M
DJ Alex E.
לא ראיתי את הטרד הזה...
אבל בקטנה נגיד שזה ההמשך שלו;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement