|
פרידות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
אצל כל אחד זה שונה...
אהבה חדשה זה הפיתרון האידיאלי אבל השאלה היא תוך כמה זמן מוצאים אותה |
|
|
| KrazyDJs |
אני עכשיו יש לי חברה עוד מעט 3 חודשים
והיא החברה הראשונה שממש אני בקשר רציני איתה..
ז"א יותר משבועיים..
בדרך כלל אחי שבועיים זורקים אותי :p
קיצר היא לדעתי גם האהבה הראשונה שלי..
ואנטוניו מצטער בשבילך אחי..
מקווה שתתגבר גבר...
ועזבו את גיל בשקט..
בשבילו לפרוק בחורות זה הדרך לשכוח מישהי..
מה אתם רוצים ממנו... |
|
|
| Rising |
אל תנסה לשכוח אותה ואל תתכחש לזה... הדרך הטובה ביותר היא לשאת בכאב..
ולהתמודד איתו ובשלב מסוים האופי שלך יתחזק ואתה תוכל להמשיך הלאה..
מצטער בשבילך אחי ואני מקווה שתצא מזה מהר |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי משתתף בצערך :/
עדיין לא איבדתי אהבה.. אבל אני חושב שסקס מזדמן הוא לא הפתרון
זה אומנם גורם לך להפסיק לחשוב עליה
אבל סקס אף פעם לא עשה טוב על הלב, וזה מה שאתה צריך עכשיו
לפי דעתי אתה צריך להיות עכשיו הרבה בחברת החברים הקרובים שלך
במיוחד לאור העובדה שכולנו יודעים שחברה לרוב באה על חשבון פגישות עם חברים וכאלה, אז עכשיו זה הזמן לחזק את הקשרים האלה...
וואלה, אם אחד מהם ינסה לסדר לך איזה ידידה חמודה, לך על זה רק בשביל להתחיל קשר חדש, ולראות אם אתה מצליח לנתק את המחשבות מהאקסית...
בכל מקרה . תהיה חזק |
|
|
| EternalMusic |
תודה חבר'ה!
נאמרו פה הרבה דברים שאני מסכים איתם.
גיל סקס וכל הקטע של הסטוצים טוב כל עוד אתה לא אוהב אותה.
זה לא הפתרון הנכון לפי דעתי כי באמת זה יוצר מן הרגשה רעה כזאת אחרי זה, ואתה מרגיש רק יותר לבד.
כל הזכרונות הטובים מסתובבים לי בראש כל היום לא משנה מה אני עושה.
אם אני לרגע אחד לא עושה משהו אני נכנס לדכאון.
טוב אתם צודקים צריך להמשיך הלאה.
מוש - צודק קל לומר וקשה לבצע.
" Time is a healer " |
|
|
| m0sh |
אני בטוח שאתה בבאסה ואתה רוצה שקט ולהתבודד
ואת בריחה מהמציאות כי אין לך כוחות להתמודד עם המציאות הקשה
זה לא טוב אבל מותר לך
אבל כבר אמרתי את מה שיש לי ככה שאני לא יגיד שוב
וKrazyDJs
לא
לזיין זה לא דרך של בן אדם שאוהב מישהו
גם אחד לא רגיש בכלל
כל אחד שאוהב ממש מישהו הרבה זמן גם אם הוא לא הכי רגיש , עדיין אם יש לו את אהבה הזאת הוא יפגע
אומנם זה לא חייב להיות הרבה זמן אבל זה ממש לא קשור לזמן
גיל כנראה לא אהב אף אחת אהבה אמיתית
רגיש יכול להפגע מכל דבר קטן אבל כל אחד נפגע שיש לו אהבה ארוכה וחזקה |
|
|
| Gil Shwarts |
אולי זה אתם אבל אני ממש לא מתפקד ככה
ואני לא יודע אהבה אמיתית לא אהבה אמיתית
זה עזר לי להתגבר על הבחורה.
ומוש, אני לא מנסה לשחק אותה "גבר" כי אני גם ככה גבר גבר
והאמת, אני לא חייב לך או לאף אחד פה שום דין וחשבון
אתה אולי לא מסכים עם הדרך שלי אבל זה לא נותן לך פריווילגיה לנסות להוריד את הרמה של האשכול הזה בכך שתנסה לריב איתי. |
|
|
| S-A |
אף אחד לא צריך לריב פה..!
שכל אחד יתגבר בדרכו הטובה ביותר
אלללללה יצא גם חרוז חחחחח
בואו רק נחזק את האיש..
יש הרבה דגיגות בים.. כמו שכבר נאמר חח :stongue:
אז בהצלחה.. |
|
|
| m0sh |
טוב שיהיה
WHATEVER
גבר |
|
|
| yaman |
| מי ייתן וכל אחד מהפורום כאן יימצא אהבה אמיתית |
|
|
| S-A |
| quote: | Originally posted by yaman
מי ייתן וכל אחד מהפורום כאן יימצא אהבה אמיתית |
אללללה יאמאן.. ככה אני אוהבת אותך
8-) חחחח
אם אתה זוכר אותי בכלל:clown: |
|
|
|
|