return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
פרידות (pg. 2)
View this Thread in Original format
YoraY
אצל כל אחד זה שונה...


אהבה חדשה זה הפיתרון האידיאלי אבל השאלה היא תוך כמה זמן מוצאים אותה
yaman
ישנם המון דגים בים
KrazyDJs
אני עכשיו יש לי חברה עוד מעט 3 חודשים
והיא החברה הראשונה שממש אני בקשר רציני איתה..
ז"א יותר משבועיים..

בדרך כלל אחי שבועיים זורקים אותי :p

קיצר היא לדעתי גם האהבה הראשונה שלי..


ואנטוניו מצטער בשבילך אחי..
מקווה שתתגבר גבר...

ועזבו את גיל בשקט..
בשבילו לפרוק בחורות זה הדרך לשכוח מישהי..
מה אתם רוצים ממנו...
Rising
אל תנסה לשכוח אותה ואל תתכחש לזה... הדרך הטובה ביותר היא לשאת בכאב..
ולהתמודד איתו ובשלב מסוים האופי שלך יתחזק ואתה תוכל להמשיך הלאה..
מצטער בשבילך אחי ואני מקווה שתצא מזה מהר
DjChook
ואלה אחי משתתף בצערך :/

עדיין לא איבדתי אהבה.. אבל אני חושב שסקס מזדמן הוא לא הפתרון
זה אומנם גורם לך להפסיק לחשוב עליה
אבל סקס אף פעם לא עשה טוב על הלב, וזה מה שאתה צריך עכשיו

לפי דעתי אתה צריך להיות עכשיו הרבה בחברת החברים הקרובים שלך

במיוחד לאור העובדה שכולנו יודעים שחברה לרוב באה על חשבון פגישות עם חברים וכאלה, אז עכשיו זה הזמן לחזק את הקשרים האלה...

וואלה, אם אחד מהם ינסה לסדר לך איזה ידידה חמודה, לך על זה רק בשביל להתחיל קשר חדש, ולראות אם אתה מצליח לנתק את המחשבות מהאקסית...

בכל מקרה . תהיה חזק
EternalMusic
תודה חבר'ה!
נאמרו פה הרבה דברים שאני מסכים איתם.
גיל סקס וכל הקטע של הסטוצים טוב כל עוד אתה לא אוהב אותה.
זה לא הפתרון הנכון לפי דעתי כי באמת זה יוצר מן הרגשה רעה כזאת אחרי זה, ואתה מרגיש רק יותר לבד.
כל הזכרונות הטובים מסתובבים לי בראש כל היום לא משנה מה אני עושה.
אם אני לרגע אחד לא עושה משהו אני נכנס לדכאון.
טוב אתם צודקים צריך להמשיך הלאה.
מוש - צודק קל לומר וקשה לבצע.

" Time is a healer "
m0sh
אני בטוח שאתה בבאסה ואתה רוצה שקט ולהתבודד
ואת בריחה מהמציאות כי אין לך כוחות להתמודד עם המציאות הקשה
זה לא טוב אבל מותר לך
אבל כבר אמרתי את מה שיש לי ככה שאני לא יגיד שוב

וKrazyDJs
לא

לזיין זה לא דרך של בן אדם שאוהב מישהו
גם אחד לא רגיש בכלל
כל אחד שאוהב ממש מישהו הרבה זמן גם אם הוא לא הכי רגיש , עדיין אם יש לו את אהבה הזאת הוא יפגע
אומנם זה לא חייב להיות הרבה זמן אבל זה ממש לא קשור לזמן
גיל כנראה לא אהב אף אחת אהבה אמיתית

רגיש יכול להפגע מכל דבר קטן אבל כל אחד נפגע שיש לו אהבה ארוכה וחזקה
Gil Shwarts
אולי זה אתם אבל אני ממש לא מתפקד ככה
ואני לא יודע אהבה אמיתית לא אהבה אמיתית
זה עזר לי להתגבר על הבחורה.

ומוש, אני לא מנסה לשחק אותה "גבר" כי אני גם ככה גבר גבר
והאמת, אני לא חייב לך או לאף אחד פה שום דין וחשבון
אתה אולי לא מסכים עם הדרך שלי אבל זה לא נותן לך פריווילגיה לנסות להוריד את הרמה של האשכול הזה בכך שתנסה לריב איתי.
S-A
אף אחד לא צריך לריב פה..!
שכל אחד יתגבר בדרכו הטובה ביותר



אלללללה יצא גם חרוז חחחחח

בואו רק נחזק את האיש..
יש הרבה דגיגות בים.. כמו שכבר נאמר חח :stongue:
אז בהצלחה..
m0sh
טוב שיהיה

WHATEVER
גבר

yaman
מי ייתן וכל אחד מהפורום כאן יימצא אהבה אמיתית
S-A
quote:
Originally posted by yaman
מי ייתן וכל אחד מהפורום כאן יימצא אהבה אמיתית


אללללה יאמאן.. ככה אני אוהבת אותך
8-) חחחח
אם אתה זוכר אותי בכלל:clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement