| taltul |
כדי להבהיר את הנושא עד הסוף שלא יהיו פה אי הבנות מיותרות:
אין לי בעיה להיות חבר שלי משהי - ההפך ברור שאני רוצה שתהיה לי משהי אבל לא זמן רק נגיד חודשיים שלושה מקסימום ואז ממשיכים אללה...
כמובן עדיף ביותר קשר פתוח...
כל העניין שאני לא יכול להיות עם מישהי יותר מדי זמן...כשאני שומע אנשים יש להם חברות שנתיים או 3 שנים אני שואל אותו : "אתה לא משתעמם? ואיך אתה מצליח לשמור על הקשר?" |
|
|