return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
פרידות (pg. 5)
View this Thread in Original format
taltul
כדי להבהיר את הנושא עד הסוף שלא יהיו פה אי הבנות מיותרות:

אין לי בעיה להיות חבר שלי משהי - ההפך ברור שאני רוצה שתהיה לי משהי אבל לא זמן רק נגיד חודשיים שלושה מקסימום ואז ממשיכים אללה...
כמובן עדיף ביותר קשר פתוח...

כל העניין שאני לא יכול להיות עם מישהי יותר מדי זמן...כשאני שומע אנשים יש להם חברות שנתיים או 3 שנים אני שואל אותו : "אתה לא משתעמם? ואיך אתה מצליח לשמור על הקשר?"
Rising
quote:
Originally posted by taltul
אני כן אל תחשוב אני לא "ממוסטץ" ב100% אלא רק ב90%
יצאתי ולא פעם פשוט כל פעם הסקתי מסקנה ברורה אני לא בנוי לזה - גם מאוד קשה לי להיות עם מישהי אחת כל הזמן אני יכול להתאהב בקלות שמישהי שאני אראה אותה ברחוב אפילו אם אני אאהב באותו זמן את חברתי...זה לא שאני רוצה לבגוד פשוט אני כל הזמן חייב להכיר אנשים/נשים חדשים...אני משתעמם מהר מלהיות יותר מחודשיים שלושה עם אותה בחורה - לכן גם הקונספט של להיות נשויי קצת לא מסתדר אם בכלל...

אבל מה אתם בלחץ אני לא בן אדם יחיד שחושב ככה -אתם יודעים כמה רווקים יש בעולם? למרות שחלק מהם סתם כי הם מכוערים או חננות ולכן אף אחת לא רוצה לצאת איתם...:)

אני יודע לאהוב לפנק וכל הדברים הנלווים רק הבעיה היא שאני רוצה לפנק לא רק אחת אלא כל הבנות...אתם מבינים אותי...;)

עכשיו מישהו :) אמר פה מילה "להתמסד" אז נראה ונחיה בנתיים אני 95% סגור על להיות רווק...אבל זה בנתיים...נראה לאן החיים יובילו אותנו...


שיהיה לך לבריאות אח שלי
אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב..
מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי..
זאת לא בעיה..
שאתה תתאהב אתה תדע מה זה

ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי :)
taltul
quote:
Originally posted by Rising
שיהיה לך לבריאות אח שלי
אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב..
מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי..
זאת לא בעיה..
שאתה תתאהב אתה תדע מה זה

ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי :)

סבבה...אני באמת חושב על זה לא יודע אם זה יקרה אבל הרבה אמרו לי כך...נראה...אבל תהיה בטוח אתה תהיה השני ידע על זה...כי הראשון יהיה חבר הכי טוב שלי :)
eXeTik
quote:
Originally posted by Rising
שיהיה לך לבריאות אח שלי
אבל אתה עדיין לא יודע מה זה להתאהב..
מה שאמרת לי עכשיו זה להדלק על מישהי..
זאת לא בעיה..
שאתה תתאהב אתה תדע מה זה

ביום שזה יקרה לך תתקשר להגיד לי :)


לא להתאהב
לאהוב...
yaman
בקיצור בראש שלך זה

דפוק וזרוק הא?
Hell_Copter
וואלה אח שלי באסה לשמוע על מה שקרה לך...
ואני מצטער אבל אני גם לא יכול לעזור לך... לפחות לא מהנסיון שלי

אני יכול להגיד בפה מלא שאני בחיים שלי לא אהבתי מישהי... וואלה זה לא שאני מתבייש בזה או משהו... אבל סתם מוזר לי
התגייסתי לצבא אחרי שהייתי חוגג כמו מניאק לפני הצבא... ופשוט המשכתי בדרך חיים הזאת... וזה הגיע למצב שלא הייתי עד עצם הסופשבוע הזה אפילו סופשבוע אחד מתחילת הצבא "בודד" כמו שאומרים... תמיד היה לי על מה להתפרק
כל אחת שהייתי איתה ואיכשהו קיבלתי ממנה הרגשה של רוצה טיפה יותר... ישר חתכתי
אני לא הייתי מסוגל להתמסד בשיט... ואז הגיע לי איזה שלב שאמרתי... אולי אני כן רוצה לאהוב מישהי? לחזור הביתה למישהי או לשתיים זה סבבה... אבל אולי צריך יותר מזה...
וכרגע... אני יכול להגיד שאני בתקופה נסיונית כזאת... מה שאומר שיש לי חברה... פשוט אני עדיין לא יודע מה הולך איתי ועם הקשר... אני כולי בלבלות בקשר לזה...
אם יצא מצב שחברה שלי תסגור שבת מתי שאני יוצא כמו שקרה הרבה שהכרנו רק עוד לפני שדיברנו עוד על קשר וכאלה... אני לא יודע איך אני יוכל להגיב
נתון מאוד מעניין... לפחות מעניין אותי... הוא שלפני הצבא הייתה לי חברה שכן הייתה בצבא... והיא הייתה חוזרת פעם בשבועיים... ואומנם היא קיבלה רגילה ונסענו לאיזה טיול בדרום לכמה ימים... אבל זה שהייתי צריך שבועיים שלמים לא לראות אותה ביאס לי את התחת... וזה גם למה כל מי שאני איתה אני אומר לה שמבחינתי היא יכולה ללכת ולהזדיין עם כל העולם כי אני פשוט לא מסוגל לספק את מה שהיא רוצה וצריכה... כי ת'כלס... מאוד קשה לפתח קשר עם מישהו שטוחן 21 כל הזמן...
yaman
אתה.......... צודק.........

במאה........... אחוז............

אח........ שלי.......
KrazyDJs
עבר השלב ביניים..

בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה..

כל הזין להיות שבוז בלילה :(
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
עבר השלב ביניים..

בא לי בבום שאני עוד אוהב אותה ומתגעגע אליה..

כל הזין להיות שבוז בלילה :(


בחורה זה כמו סיגריה

מתמכרים אליה

אי אפשר בלעדיה

אבל שמתחילים להפסיק איתה

יעבור החשק רק אחרי כמה שבועות


פילוסופיה: בני יאמאן
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by yaman
בחורה זה כמו סיגריה

מתמכרים אליה

אי אפשר בלעדיה

אבל שמתחילים להפסיק איתה

יעבור החשק רק אחרי כמה שבועות


פילוסופיה: בני יאמאן


פילוסופיה זה לא משפט וחצי אדון יאמאן

ראית פעם בחורה שכתוב לה על התחת
"משרד הבריאות מזהיר שהעישון אסור לבריאות"??

חוץ מזה
הדוגמה שלך סתם כדי להוכיח לך בשניה איזה משפט פילוסופי גרוע דפקת (לא מאשים אותך אחי כולם שוגים בזה) תשלל במשפט אחד..

ברגע שאתה מתחיל עם הסיגריה אתה גומר איתה מהר
אתה לא מתמכר לסיגריה שעשנת
אתה מכור לפעולה עצמה

אם אתה רוצה להיות פילוסוף תשווה נימפומנים לעישון

10 דקות גומרים
אבל לא עובר הרבה זמן וכבר חיבים עוד אחד
אבל הסיגריה הקודמת כבר נגמרה
צריך חדשה
:)

אילן פילוסופיות בע"מ

yaman
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פילוסופיה זה לא משפט וחצי אדון יאמאן

ראית פעם בחורה שכתוב לה על התחת
"משרד הבריאות מזהיר שהעישון אסור לבריאות"??

חוץ מזה
הדוגמה שלך סתם כדי להוכיח לך בשניה איזה משפט פילוסופי גרוע דפקת (לא מאשים אותך אחי כולם שוגים בזה) תשלל במשפט אחד..

ברגע שאתה מתחיל עם הסיגריה אתה גומר איתה מהר
אתה לא מתמכר לסיגריה שעשנת
אתה מכור לפעולה עצמה

אם אתה רוצה להיות פילוסוף תשווה נימפומנים לעישון

10 דקות גומרים
אבל לא עובר הרבה זמן וכבר חיבים עוד אחד
אבל הסיגריה הקודמת כבר נגמרה
צריך חדשה
:)

אילן פילוסופיות בע"מ


תגיד לי איפה אתה בצבא?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by yaman
תגיד לי איפה אתה בצבא?


חחחחח צנחנים למה?
אתו בסיס כמו אלעד
sniper
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement