|
פרידות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
תשמעו אני מנסיוני הבנתי משהו אחד חשוב שלפי דעתי הוא נכון מאד
בחור ובחורה שאי פעם היתה ביניהם משיכה ומישהו רצה את השני
תמיד יוכלו לפתח את המשיכה עוד פעם
ובגלל זה כדאי לנתק תקשר לגמרי וזהו
וכמה שזה נשמע דבילי בזמן הקורב לנסות כמה שפחות לראותא ותה כי זה סתם יגרום לך להרגיש רע |
|
|
| Ooza |
לפי דעתי, השיטה הכי טוב להעביר את הכאב היא פשוט לנתק את הקשר. לתת לזמן לעשות את שלו!
קורה לפעמים שאתה רואה את האקסית שלך ופתאום הכול חוזר לך לראש
פשוט שכול אחד ימשיך לדרכו |
|
|
| KrazyDJs |
היום אני וחברה שלי נפרדנו..
אחרי 3 חודשים..
סעמק זה כזה כואב :sadgreen: :( |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
היום אני וחברה שלי נפרדנו..
אחרי 3 חודשים..
סעמק זה כזה כואב :sadgreen: :( |
:)
אין יותר "אני "לב" ליאת"...כן ככה זה החיים לכן הכי טוב להיות כמוני "פרפר לילה" בלי התחייבויות בלי שום בילבולי מוח בלי אובדן עצבים...תגידו לי בטח "חיי טוב" - התשובה היא "כן בהחלט" אבל מה אסור שכל אחד יהיה כמוני - כי אחרתי פשוט לא יהיה דור הבא...[מי שלא הבין אני ממש לא אתבאס אם אהיה רווק כל החיים שלי]
כן כל אחד והקריזות שלו כמו שאומרים רק שאצלי זה לא קריזה אלא אופן חיים...
:נ''ב: אליאור אל תדאג כנראה שפשוט לא עברה את השלב הרביעי
שלב 1: צ'יל אאוט / אמביינט
שלב 2: טרייבל / פרוגרסיב
שלב 3: אפליפטינג / מלודי
:)
שלב 4: טכנו/ הארד טראנס
:D שלב 5: הארדקור |
|
|
| KrazyDJs |
טלטול, שנה הבאה אתה לוקח קורס אנגלית באוניברסיטה :D
זה "אני לב לילך" :p
בכל מקרה עזוב'תי פרפר לילה...
צעיר מידי שתדבר איתי על זה..
יאללה..ב"ה יהיה טוב
עפתי לראות סימפסונס |
|
|
| Rising |
| וואלה ויטלי חבל שאתה לא יודע מה זה לאהוב באמת |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
:)
אין יותר "אני "לב" ליאת"...כן ככה זה החיים לכן הכי טוב להיות כמוני "פרפר לילה" בלי התחייבויות בלי שום בילבולי מוח בלי אובדן עצבים...תגידו לי בטח "חיי טוב" - התשובה היא "כן בהחלט" אבל מה אסור שכל אחד יהיה כמוני - כי אחרתי פשוט לא יהיה דור הבא...[מי שלא הבין אני ממש לא אתבאס אם אהיה רווק כל החיים שלי]
כן כל אחד והקריזות שלו כמו שאומרים רק שאצלי זה לא קריזה אלא אופן חיים...
|
חורף בלי משהו רציני זה לא חורף!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
:)
אין יותר "אני "לב" ליאת"...כן ככה זה החיים לכן הכי טוב להיות כמוני "פרפר לילה" בלי התחייבויות בלי שום בילבולי מוח בלי אובדן עצבים...תגידו לי בטח "חיי טוב" - התשובה היא "כן בהחלט" אבל מה אסור שכל אחד יהיה כמוני - כי אחרתי פשוט לא יהיה דור הבא...[מי שלא הבין אני ממש לא אתבאס אם אהיה רווק כל החיים שלי]
כן כל אחד והקריזות שלו כמו שאומרים רק שאצלי זה לא קריזה אלא אופן חיים...
|
לההה
אתה סתם מגזים
!אי אפשר להיות קלאבר כל החיים, יום אחד גם אתה תתמסד
ואני לא מתכוון לאחד שהולך הרבה למועדון המוסד :D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
לההה
אתה סתם מגזים
!אי אפשר להיות קלאבר כל החיים, יום אחד גם אתה תתמסד
ואני לא מתכוון לאחד שהולך הרבה למועדון המוסד :D |
אתם צריכים לעבור לגור במוסד סגור!!
סתם דוגרי גם אני נפרדתי מחברה לא מזמן למה אין לי כח לבילבולי ביצים האלה
היא רוצה קשר סבבה אבל בלי מחויבות בלי נעליים
כמו שבוע מסיבה להכיר בנות חדשות
הכי טוב |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
סתם דוגרי גם אני נפרדתי מחברה לא מזמן למה אין לי כח לבילבולי ביצים האלה
היא רוצה קשר סבבה אבל בלי מחויבות בלי נעליים
כמו שבוע מסיבה להכיר בנות חדשות
הכי טוב |
חחחח ראש של נער מתבגר :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
וואלה ויטלי חבל שאתה לא יודע מה זה לאהוב באמת |
אני כן אל תחשוב אני לא "ממוסטץ" ב100% אלא רק ב90%
יצאתי ולא פעם פשוט כל פעם הסקתי מסקנה ברורה אני לא בנוי לזה - גם מאוד קשה לי להיות עם מישהי אחת כל הזמן אני יכול להתאהב בקלות שמישהי שאני אראה אותה ברחוב אפילו אם אני אאהב באותו זמן את חברתי...זה לא שאני רוצה לבגוד פשוט אני כל הזמן חייב להכיר אנשים/נשים חדשים...אני משתעמם מהר מלהיות יותר מחודשיים שלושה עם אותה בחורה - לכן גם הקונספט של להיות נשויי קצת לא מסתדר אם בכלל...
אבל מה אתם בלחץ אני לא בן אדם יחיד שחושב ככה -אתם יודעים כמה רווקים יש בעולם? למרות שחלק מהם סתם כי הם מכוערים או חננות ולכן אף אחת לא רוצה לצאת איתם...:)
אני יודע לאהוב לפנק וכל הדברים הנלווים רק הבעיה היא שאני רוצה לפנק לא רק אחת אלא כל הבנות...אתם מבינים אותי...;)
עכשיו מישהו :) אמר פה מילה "להתמסד" אז נראה ונחיה בנתיים אני 95% סגור על להיות רווק...אבל זה בנתיים...נראה לאן החיים יובילו אותנו... |
|
|
|
|