|
דיג'יים שנעלמו מהסצנה
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
יצא לי להיזכר בכמה תקליטנים שכבר מזמן לא שמעתי עליהם
*) צ'ופי DJ
היה אחד הראשונים בארץ בתחומו
לא היה אירוע גדול אחד בזמנו שהוא לא היה מופיע
*) אלה גוטמן DJ
אחת הכלות, הייתה רזידנטית בזום
אני זוכר אותה גם במצעד האהבה ומה לא...
*) Miss T
מוכשרת בטירוף, הוציאה בזמנו דיסק עם יהל נראה לי
*) Dj Thomas
היה מתקלט בכל מועדון אפשרי
אבא שלו מבעלי "מוזיקה מיוחדת"
היה מתקלט גם ב-99
נעלמו מהסצנה? טסו לחפש את עצמם בהודו...?
אתם מוזמנים להוסיף עוד כאלה ששכחתי לשים ברשימה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
.צ'ופי דווקא בשלבי חזרה לפי מה שהבנתי
shmuel_and_choopie_-_sunrising
קטע נחמד שלו שיצא לפני כמה חודשים...
:rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
כן צ'ופי עכשיו יותר עובד כמפיק ובצד העסקי יותר..ולא כדיג''יי..
שמעתי אותו פעם אחרונה לפני כמעט שנה במועדון "השרון 10" בליין של יום שישי..הוא תיקלט לקהל של 20 אנשים בערך..:) |
|
|
| yaman |
אלה גוטמן DJ
נעלמה
ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yaman
ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא? |
לההה? |
|
|
| skelz |
למי שיודע ושמע..
J00F נעלם בזמנו לכמה שנים מהסצנה
אבל כפי שאתם רואים.. עכשיו אפשר להבין עד כמה הקאמבק שלו היה ועדיין רציני :)
ואותו דבר גם VDM
שנעלם ולא ראינו איזה יצירה שלו זמן ממושך
ואז Armada
פרצה לסצנה ואיתה יצאו שלל יצירות מדהימות שלו :)
ועל צ'ופי באמת חבל לי..
הוא באמת אחד האנשים שהובילו את סצנת המוזיקה האלקטונית בישראל וקידם אותה פלאות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ועל צ'ופי באמת חבל לי..
הוא באמת אחד האנשים שהובילו את סצנת המוזיקה האלקטונית בישראל וקידם אותה פלאות |
אהבתי את האוספים שהוא הוציא תחת "אגנוזיה רקורדס" עם שותפו ללייבל ג'אז. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אהבתי את האוספים שהוא הוציא תחת "אגנוזיה רקורדס" עם שותפו ללייבל ג'אז. |
JAZZ
עזב את הארץ לקנדה
מאז לא שומעים ממנו |
|
|
| black mammmba |
| quote: | Originally posted by yaman
אלה גוטמן DJ
נעלמה
ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא? |
קראתי עליה כתבה. והיה כתוב שהיא ילדה בת ופרשה (לא סופית מה מוזיקה)
והחלה ללמוד משפטים :nervous:
אבל מדי פעם היא גם מנגנת :\ |
|
|
| §chop¥ |
Beam & Cyrus....
ימי הבלקוני השמחים.
אבל מי שבאמת מדאיג אותי כי הוא בנסיגה זהו ללא ספק
Johan Gielen:nervous: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אבל מי שבאמת מדאיג אותי כי הוא בנסיגה זהו ללא ספק
Johan Gielen |
אח שלי, בשביל שלא תתבדה, תגיע לזמיר מחר ותיווכח שהוא לא בנסיגה ולא בטיח ! |
|
|
|
|