return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
דיג'יים שנעלמו מהסצנה
View this Thread in Original format
eXeTik
יצא לי להיזכר בכמה תקליטנים שכבר מזמן לא שמעתי עליהם

*) צ'ופי DJ
היה אחד הראשונים בארץ בתחומו
לא היה אירוע גדול אחד בזמנו שהוא לא היה מופיע

*) אלה גוטמן DJ
אחת הכלות, הייתה רזידנטית בזום
אני זוכר אותה גם במצעד האהבה ומה לא...

*) Miss T
מוכשרת בטירוף, הוציאה בזמנו דיסק עם יהל נראה לי

*) Dj Thomas
היה מתקלט בכל מועדון אפשרי
אבא שלו מבעלי "מוזיקה מיוחדת"
היה מתקלט גם ב-99

נעלמו מהסצנה? טסו לחפש את עצמם בהודו...?
אתם מוזמנים להוסיף עוד כאלה ששכחתי לשים ברשימה
DJ-Kreing^^
.צ'ופי דווקא בשלבי חזרה לפי מה שהבנתי
shmuel_and_choopie_-_sunrising
קטע נחמד שלו שיצא לפני כמה חודשים...
:rolleyes:
Sm0keMachine
כן צ'ופי עכשיו יותר עובד כמפיק ובצד העסקי יותר..ולא כדיג''יי..

שמעתי אותו פעם אחרונה לפני כמעט שנה במועדון "השרון 10" בליין של יום שישי..הוא תיקלט לקהל של 20 אנשים בערך..:)
yaman
אלה גוטמן DJ

נעלמה

ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yaman


ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא?


לההה?
skelz
למי שיודע ושמע..
J00F נעלם בזמנו לכמה שנים מהסצנה
אבל כפי שאתם רואים.. עכשיו אפשר להבין עד כמה הקאמבק שלו היה ועדיין רציני :)

ואותו דבר גם VDM
שנעלם ולא ראינו איזה יצירה שלו זמן ממושך
ואז Armada
פרצה לסצנה ואיתה יצאו שלל יצירות מדהימות שלו :)

ועל צ'ופי באמת חבל לי..
הוא באמת אחד האנשים שהובילו את סצנת המוזיקה האלקטונית בישראל וקידם אותה פלאות
markfeldman
quote:
ועל צ'ופי באמת חבל לי..
הוא באמת אחד האנשים שהובילו את סצנת המוזיקה האלקטונית בישראל וקידם אותה פלאות


אהבתי את האוספים שהוא הוציא תחת "אגנוזיה רקורדס" עם שותפו ללייבל ג'אז.
cluBBer
quote:
Originally posted by markfeldman
אהבתי את האוספים שהוא הוציא תחת "אגנוזיה רקורדס" עם שותפו ללייבל ג'אז.


JAZZ
עזב את הארץ לקנדה
מאז לא שומעים ממנו
black mammmba
quote:
Originally posted by yaman
אלה גוטמן DJ

נעלמה

ומיס טי נראה לי שהיא בצבא עכשיו לא?



קראתי עליה כתבה. והיה כתוב שהיא ילדה בת ופרשה (לא סופית מה מוזיקה)

והחלה ללמוד משפטים :nervous:

אבל מדי פעם היא גם מנגנת :\
yaman
תמיד יש חדשים

§chop¥
Beam & Cyrus....

ימי הבלקוני השמחים.


אבל מי שבאמת מדאיג אותי כי הוא בנסיגה זהו ללא ספק
Johan Gielen:nervous:
markfeldman
quote:
אבל מי שבאמת מדאיג אותי כי הוא בנסיגה זהו ללא ספק
Johan Gielen


אח שלי, בשביל שלא תתבדה, תגיע לזמיר מחר ותיווכח שהוא לא בנסיגה ולא בטיח !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement