|
דיג'יים שנעלמו מהסצנה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
אם בצ'ופי עסקינן, מסתבר שהוא יוצא עם אחת הנגדות באגף שלי.
איך אני יודע? החייל שלה אמר לי שהוא בא לבקר כמה פעמים בבסיס שלי
ושאותו חייל היה אצלה בבית וראה אותו שם
וגם בנוסף לכל כל המשרד שלה מלא תמונות שלהם ביחד.. |
פשש נגדת קלאברית?
מה הדרגה שלה?:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
פשש נגדת קלאברית?
מה הדרגה שלה?:D |
רס"ר אם אני לא טועה..:] |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע למה...
זה אחד הדברים הכי מוזרים שיש לראות נגדות...
קצינות עוד מילא... אבל נגדות... בחיים לא!!
ובקשר לט'רד.... וואי די ג'יי תומס... ראסמי אז היה מתקלט בכל חור...
ואיפה די ג'יי צח
הוא נעלם לגמרי מהסצנה :) |
|
|
| Sniper |
חחחח רוב הנגדות שראיתי בחיי
הם צ'וחות אחושרמוטה!!!!
פשוט זוועה!@#
בכל אופן
עידן גוטמן באמת נעלם.. |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by §chop¥
Beam & Cyrus....
ימי הבלקוני השמחים.
אבל מי שבאמת מדאיג אותי כי הוא בנסיגה זהו ללא ספק
Johan Gielen:nervous: |
הוא באמת היה בזמיר השבוע
חבל שהוא לא נותן עוד סטים גדולים שאפשר לשמוע בבית
ומיס T
עשתה את סקייוולקר עם יהל אם אני לא טועה?!?
אהבתי את הטראק הזה :} |
|
|
| Hell_Copter |
האמת שבקשר למיסטי...
שמעתי איזה הנפצה מטורפת שהיא לא באמת תקלטה אלא סתם הייתה פרצוף יפה כזה ופשוט הכל היה מוקלט...
מעין גימיק כזה
ולאחרונה היא נראתה בערוץ הילדים בסדרה פוקימון עד כמה שאני יודע :wtf: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האמת שבקשר למיסטי...
שמעתי איזה הנפצה מטורפת שהיא לא באמת תקלטה אלא סתם הייתה פרצוף יפה כזה ופשוט הכל היה מוקלט...
מעין גימיק כזה
ולאחרונה היא נראתה בערוץ הילדים בסדרה פוקימון עד כמה שאני יודע :wtf: |
מה??חחחחחחחחחחח
וגם אני זוכר את הטראק שהיא עשתה עם יהל
באמת היה קטע טוב... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ומיס T
עשתה את סקייוולקר עם יהל אם אני לא טועה?!?
אהבתי את הטראק הזה :} |
כן... אחת הקלאסיקות
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האמת שבקשר למיסטי...
שמעתי איזה הנפצה מטורפת שהיא לא באמת תקלטה אלא סתם הייתה פרצוף יפה כזה ופשוט הכל היה מוקלט...
מעין גימיק כזה
ולאחרונה היא נראתה בערוץ הילדים בסדרה פוקימון עד כמה שאני יודע :wtf: |
כן... אני זוכר משהו כזה
למרות שהיא יוצרת מוכשרת וממש תפסו ממנה בזמנו אז לא נראה לי שזה נכון
מה גם שבזמנו השמועה הזאת רצה על הרבה תקליטנים. |
|
|
| Sm0keMachine |
Yahel & Dj MissT - Going Up
קטע חזק
מישהו זוכר איך קראו לקטע הראשון שהיה להם ביחד?, לפני השיר הזה?
הוא היה עוד יותר יפה...
ואני לא מוצא אותו עכשיו בדיסקים :( |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by yaman
בת כמה מיסטי היום? |
20\21 |
|
|
| yaman |
Yahel & Dj MissT - Going Up
קטע חזק מאוד
אני זוכר שמעתי אותו פעם הראשונה
ב summerbreeze
של tiesto
דיסק חזזזזזק |
|
|
|
|