return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
דיג'יים שנעלמו מהסצנה (pg. 2)
View this Thread in Original format
§chop¥
quote:
Originally posted by markfeldman
אח שלי, בשביל שלא תתבדה, תגיע לזמיר מחר ותיווכח שהוא לא בנסיגה ולא בטיח !


שמע לרגגגגעעעעעעע לא פיקפקתי ביכולות שלו
:rolleyes:

אבל...
הרבה זמן הוא לא שיחרר פרומו או וינייל
וסט מטורף שלו בליפטאוף כבר הרבה זמן לא שמענו.

תאמין לי שאני עדיין נמבר וואן פן שלו
נראה לי ששמעתי את טוויסטד יותר ממנו


הייתי מת לבוא מחר אבל אני לא בטווח הגילאים
וחברה שלי חוזרת אחרי שהיא סגרה בצבא......:wtf: :wtf: :wtf:
Black-Dragon
ובכן צ'ופי באמת יותר בעניין ההפקה וכל זה
הוא זה שמריץ את הפלאש ברדרס בעולם :)
והוא אכן עובד על כמה קטעים יפים

והוא עדיין מתקלט במקומות רק לא לגילנו
הוא מנדן מדיי פעם בחוף בתל אביב אני אתן איזה פוסט כשהוא יודיע לי
אגב הולך לצאת אוסף נוסף לאגנוזיה בשם
ZOOLA
:)

בקשר לאלה גוטמן..אחרי ההריון שלה היא ירדה מהבמה
היא מופיע פעם ב.. באיזה מקום אבל עדיין לא אותו סגנון הארד שהיא היתה אוהבת לשים

בקשר לליידי דרגון
גם היתה תותחית על ונעלמה עקב לימודים ועיסוקים אחרים
אבל אני מבטיח שעוד חודשיים תתחילו לשמוע עליה שוב
אני והיא נעבוד על קטעים ביחד ויש לנו עוד תוכניות רבות הנחשבות
כרציניות מאוד..לא אנחנו לא נתחתן אבל משהו עסקי זה כן

אממ בקשר ת
THOMAS
מה הוא קשור לעולם??? הטמבל הזה
גר לא רחוק ממני סתם דפוק
איפה גל ברמי.. אם כבר שהיה תותח על לפני שנתיים בערך
איפה עידן גוטמן בקושי שומעים ממנו

יהיה טוב אחים
:tongue2
taltul
quote:
Originally posted by Black-Dragon
בקשר לליידי דרגון
גם היתה תותחית על ונעלמה עקב לימודים ועיסוקים אחרים
אבל אני מבטיח שעוד חודשיים תתחילו לשמוע עליה שוב
אני והיא נעבוד על קטעים ביחד ויש לנו עוד תוכניות רבות הנחשבות
כרציניות מאוד..לא אנחנו לא נתחתן אבל משהו עסקי זה כן

מי זאת בכלל????
markfeldman
quote:
שמע לרגגגגעעעעעעע לא פיקפקתי ביכולות שלו


אבל...
הרבה זמן הוא לא שיחרר פרומו או וינייל
וסט מטורף שלו בליפטאוף כבר הרבה זמן לא שמענו.

תאמין לי שאני עדיין נמבר וואן פן שלו
נראה לי ששמעתי את טוויסטד יותר ממנו


הייתי מת לבוא מחר אבל אני לא בטווח הגילאים
וחברה שלי חוזרת אחרי שהיא סגרה בצבא......


לא יודע על מה אתה מדבר.

התוכניות האחרונות שלו שומרות על אותו קו (רק שבגלל כל הפסטיבלים לאחרונה היא לא כ"כ משודרת...)

ובקשר לגיל וחברה, חבל מאוד...

למזלי אני מסתדר עם חברה שלי ויש לי גיל !
markfeldman
quote:
ובכן צ'ופי באמת יותר בעניין ההפקה וכל זה
הוא זה שמריץ את הפלאש ברדרס בעולם
והוא אכן עובד על כמה קטעים יפים


ואללאק FLASH BROTHERS

עושים עבודה מצויינת !!!

סחה על הטראק האחרון שלהם !
§chop¥
quote:
Originally posted by markfeldman
ובקשר לגיל וחברה, חבל מאוד...

למזלי אני מסתדר עם חברה שלי ויש לי גיל !


וואלק, שיחקת אותה

:tongue2

quote:
Originally posted by markfeldman
התוכניות האחרונות שלו שומרות על אותו קו (רק שבגלל כל הפסטיבלים לאחרונה היא לא כ"כ משודרת...)



שמע, אני מעריץ של יוהן הישן
זה שמריץ קטעי דאנס טובים בהתחלה
שם אחר כך טוויסטד
מביא אותה בהארדטראנס\סטייל סגנון טרנס אסיד
וחוזר להארדטראנס מטורף....

לא יודע, אני מרגיש שהוא השתנה קצת
לא סגנון שלי כל כך
eXeTik
quote:
Originally posted by §chop¥
לא יודע, אני מרגיש שהוא השתנה קצת
לא סגנון שלי כל כך


המיינסטרים השתנה, פרוגרסיב תפס חזק ומשפיע המון על הסצנה... וכמו כל תקליטן בעל שם גם הוא מתאים את עצמו
§chop¥
quote:
Originally posted by eXeTik
המיינסטרים השתנה, פרוגרסיב תפס חזק ומשפיע המון על הסצנה... וכמו כל תקליטן בעל שם גם הוא מתאים את עצמו


יש יוצרים שמושפעים ויש יוצרים שמשפיעים...

קח לדוגמא את טייסטו שבנה לעצמו סגנון חדש
וגם פרי קורסטן בדיסק האחרון הביא אותה בכמה טראקים בסגנון אלקטרו...

אני הייתי מצפה ביוהן שיביא אותה במשהו חדש.
אבל קודם כל שיכין משהו חדש הבן הזונה הזה!!!:whip:

מתתתתת לראות כבר ויניל חדש תחת שמו
markfeldman
quote:
מתתתתת לראות כבר ויניל חדש תחת שמו


סליחה !!!

כל ההפקות האחרונות תחת השם

AIRSCAPE

זה כלום בשבילך ????
§chop¥
quote:
Originally posted by markfeldman
סליחה !!!

כל ההפקות האחרונות תחת השם

AIRSCAPE

זה כלום בשבילך ????


איזה הפקות ?

חוץ מ-
airscape-sosei
לא זכור לי עוד משהו:conf:

markfeldman
quote:
איזה הפקות ?

חוץ מ-
airscape-sosei
לא זכור לי עוד משהו


MORNING LIGHTS

SHADOWS

FREAK ON ACID
Sniper
אם בצ'ופי עסקינן, מסתבר שהוא יוצא עם אחת הנגדות באגף שלי.
איך אני יודע? החייל שלה אמר לי שהוא בא לבקר כמה פעמים בבסיס שלי
ושאותו חייל היה אצלה בבית וראה אותו שם

וגם בנוסף לכל כל המשרד שלה מלא תמונות שלהם ביחד..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement