return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
רעידת אדמה
View this Thread in Original format
eXeTik
אני יושב על כסא ופתאום התחת שלי רועד כזה... הייתי בטוח יש לי עיוותים או משהו :tongue3

איפה אתם הייתם?


quote:
בשעה 17:30 הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.7 בסולם ריכטר. מוקד הרעש: צפונית לים המלח. מד"א: אין נפגעים. עדות מהקומה ה-38 בעזריאלי: "כל העמדות והמחשבים זזו. התחילו צרחות והיסטריה ולקוחות מסרבים לעלות למגדל". תושבת מודיעין: אנחנו גרים ליד אתר בנייה, אז חשבתי שחופרים מלמטה כי הכל רעד". מומחה: "לא לדאוג, הרעידות הקטנות משחררות לחצים"
Rising
אני התגלחתי בדיוק.. כמעט הורדתי לעצמי אוזן
markfeldman
ואללאק לא הרגשתי כלום.
markfeldman
quote:
אני התגלחתי בדיוק.. כמעט הורדתי לעצמי אוזן


איזה קטע, חשבתי שאתה נקבה.
yaman
ואללה לא הרגשתי כלום

זה מה שקורה שמאזינים ל

Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
איזה קטע, חשבתי שאתה נקבה.


אתה בא להתחיל פה ריב אני לא מבין?
yaman
התחלת עם אורן התחלת איתי!!!!!!
markfeldman
quote:
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)


אין כמו הגירסה של דיפ דיש !

quote:
אתה בא להתחיל פה ריב אני לא מבין


ממש לא.

באחד הפוסטים הגבת בצורה נשית.
Rising
בא לך להראות לי אותו?
yaman
מה הגרסא של דיפ דיש????????.

DJ-Kreing^^
ישנתי ולא הרגשתי כלום, שזה דיי מוזר למה רוב הרעידות שיש הם באיזור של ים המלח וכאן מרגישים אותם הכי חזק.

דווקא הרעידת אדמה הקודמת בפברואר סדקה לנו את הבית ספר...
:)
markfeldman
quote:
בא לך להראות לי אותו


אין לי כח לחפש אותו, מה זה משנה, עכשיו אני יודע שאתה גבר.

quote:
מה הגרסא של דיפ דיש


אל תגיד לי שאתה לא מכיר.....

quote:
ישנתי ולא הרגשתי כלום, שזה דיי מוזר למה רוב הרעידות שיש הם באיזור של ים המלח וכאן מרגישים אותם הכי חזק


ואללאק עוד קיבוצניק !

בקרוב אצלך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement