return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
נ-ע-ל-מ-ו !!!!
View this Thread in Original format
yaman
טוב.....

אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה

מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?





טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????

טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by yaman
טוב.....

אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה

מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?





טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????

טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה


תגיד מה עובר עליך?
רק אתמול אני חושב שראיתי תגובה שלו
זה נקרא להיעלם ? :X

יש חברה שנלעמו
מורן
אריאל
רועי [ טוחן בצבא ]
חן [ נטחן בקורס לפני צבא :D נראה לי ]

ואמ..לויודע..

תאכל"ס בנוגע לטל..ת'יודע...
there is a life beyond the internet...
taltul
quote:
Originally posted by yaman
טוב.....

אפרופו טרד שנפתח לדי ג'ייז שנעלמו מהסצנה

מה עם חברים בפורום שנעלמו כליל?





טל איפה אתה?????????????????????????????????????????????

טוב בטח קורעים לך ת'תחת באונברסיטה

??????מה יזייין...התגעגעת אה
:)

טוב מאוד ככה צריך....

טוב חבר'ה חזרתי הביתה לפני כמה דקות כל הזמן הזה הייתי באונבסיטה - היו שני מבחנים האחרונים באותו יום...קמתי ב6 היום...וחזרתי רק עכשיו..טוב מה אני בוכה בעצם זה כבר לא פעם ראשונה ככה..:) אבל תאכלס מי לא חווה את החוויה "|כדאי" לנסות...

קיצר מה שרציתי להגיד זה:

סיימתי!!!!!

אז עכשיו אני כולי נו טוב כמעט כולי [צריך גם לעבוד לא?:)] לשרותכם אחים שלייייייייייייייייייייי......

אתם לא יודעים איזה טוב זה לסיים את השנה בפרט כשאתה לומד באונברסיטה...כשתגיוע לשם תבינו למה.... :D:D:D:D
taltul
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תאכל"ס בנוגע לטל..ת'יודע...
there is a life beyond the internet...

NO THERE IS NOT!!! :D

סתם סתם נו מה אתם גנובים אני לא מהחננות האלה שכל היום מול המחשב ...:D
markfeldman
כיף לך טלטול, אני יש לי סמסטר קיץ לפני...
Hell_Copter
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי :)

בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי :)

בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף


ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!


אהמ..סליחה
DjChook
חחחח אני כ"כ מבין אותך !! רק שאני ג'ובניק שטוחן
אז כל הזין

בכל מקרה, משעשע שהוסיפו אותי לרשימת הנעלמים

כל הזין במדרגה 6 היה עכשיו


ועכשיו הולכים לישון.. ואז לצאת

ועוד חודש נגמר הקורס, ואז שוק.

PEACE
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!


אהמ..סליחה


כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם


מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל?


עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים
taltul
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים

?מה זה טל''י ואיזה תפקיד ישך אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement