|
יש מצב שארמין הומו?
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
כי אף פעם לא יצא לי לשמוע שיש לו חברה
טיאסטו ופרי למשל כל הזמן מצטלמים , מגיעים לגיגים עם חברות שלהם |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
כי אף פעם לא יצא לי לשמוע שיש לו חברה
טיאסטו ופרי למשל כל הזמן מצטלמים , מגיעים לגיגים עם חברות שלהם |
Eren or Even
אני תמיד מתבלבל מהשם של החברה שלו...הם ביחד כבר יותר משלום שנים אחי אז אין מצב שטענה שלך נכונה..:) |
|
|
| taltul |
גם היא בדרך כלל נוסעת איתו לגיגים שלו עם זה משהו כמו
USA TOUR or Global Gathering
וגם סתם ככה מדי פעם אז אל תחשוב... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by taltul
גם היא בדרך כלל נוסעת איתו לגיגים שלו עם זה משהו כמו
USA TOUR or Global Gathering
וגם סתם ככה מדי פעם אז אל תחשוב... |
וואלה
טוב לדעת |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by cluBBer
וואלה
טוב לדעת |
כן...
ועוד תוספת קטנה לידע כללי...
לפני 7 או אפילו 9 חודש בערך משהו כזה הם קנו בית משהו טוב כמו ווילה כזה אבל יותר בגנון של הקוטג'ים האחריקאיים הללו...
חי טוב הוא :) |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by taltul
כן...
ועוד תוספת קטנה לידע כללי...
לפני 7 או אפילו 9 חודש בערך משהו כזה הם קנו בית משהו טוב כמו ווילה כזה אבל יותר בגנון של הקוטג'ים האחריקאיים הללו...
חי טוב הוא :) |
תגיד יש עוד דברים שאתה יודע עלוו ..? לדוגמא ...מה הוא מחרבן יאני איזה גדלים יוצעים לו ובאיזה תדירות... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Origin
תגיד יש עוד דברים שאתה יודע עלוו ..? לדוגמא ...מה הוא מחרבן יאני איזה גדלים יוצעים לו ובאיזה תדירות... |
חחחחחחח
::D |
|
|
| eXeTik |
| העיקר אם לא הייתה לו חברה הוא היה הומו... נו מה נסגר?! :rolleyes: |
|
|
| black mammmba |
יש מצב לראות תמונות של החברות שלהם?
כדי לבדוק את החוש הטעם של ארמין טיאסטו פרי
פול:haha: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Origin
תגיד יש עוד דברים שאתה יודע עלוו ..? לדוגמא ...מה הוא מחרבן יאני איזה גדלים יוצעים לו ובאיזה תדירות... |
אחי מאוד פגע בי שלא הוספת סמיילי...זה נראה כאילו אתה קוטל אותי על זה שאני יודע עליו הכל... |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by taltul
אחי מאוד פגע בי שלא הוספת סמיילי...זה נראה כאילו אתה קוטל אותי על זה שאני יודע עליו הכל... |
לא אחי אין בי כבנות לפגוע בך .. הכל בצחוק אחי..פשוט ברח לי הסמילי:D |
|
|
|
|