return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Iemand hier een muisarm?
View this Thread in Original format
websley
, ik denk dat ik er last van begin te krijgen, ik heb nu een rode plek op mijn handpalm!

Weet iemand wat het nou eigenlijk precies is?
Freezel
http://www.google.nl/search?q=muisa...eken&lr=lang_nl


Sim-pel :rolleyes: :p
SnuggLe
Koop een dynabee, oftewel zo'n Powerball!
websley
Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen.
New Wave
quote:
Originally posted by websley
Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen.


Moet je effe aan Optimus vragen hoe lekker dat is, hij heeft meer verstand van rollen over balletjes. :p
websley
Hahahahaha
Dj Lex
/lifetimeban websley

(wordt er zo moe van..........):clown:
SnuggLe
quote:
Originally posted by websley
Dat lijkt me nix, met je vingertjes over dat balletje heen rollen.


Tsja , wat wil je nou????? Over een jaar met zo'n dikke muisarm lopen dat je NIETS meer op een computer doen, of een powerball gebruiken!?? Nee....maar dan moet je met je vingertje over een balletje rollen. Dan moet je ook niet zeuren als het pijn gaat doen etc :o :o

Tranceliefhebbers allemaal... kunnen we de naam van het forum niet veranderen zodat we niet meer van dat soort mensen trekken? :disbelief :p
websley
Dan zou je de Nederlandse TA-forums ook weer opnieuw moeten indelen in subcatagorieen. NO CAN DO;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
laat het werk uit handen nemen, neem een vriendin :D :eyes:


LoL, wat heb je de laatste tijd NaughtySimon? Een beetje frustrated?

Chicane
Je kan ook zo'n digitale tablet kopen, soort van tekentafel zeg maar wat je ook op PDA's heb.. of een touchpad zoals op laptops
TranceZoner
quote:
Originally posted by Dj Lex
/lifetimeban websley

(wordt er zo moe van..........):clown:



eens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement