return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Je nieuwe download(s) [Part I]
View this Thread in Original format
Chicane
Na overweldigend succes van "je nieuwe platen", "je nieuwe cd's", "check die films" en "je nieuwe sportsokken" maar weer eens een nieuwe (legale) spam thread opstarten:

Je nieuwe download(s)!

- Wat heb je zojuist gedownload? (Muziek, films, sportsokken, plaatjes)
- Wat vind je er van? (Shift-Del?)

Even algemene forum regels: Geen releasegroep tags SVP.



Om de spits af te bijten:

Zojuist gedownload: Nu NRG - Free Fall, klinkt op heden nogsteeds wel leuk, soms heel klein beetje simpele riedeltjes, maar dit valt wel onder 'goed-te-pruimen-trance'.



Zo... spam er op los!
robin
Paul van Dyk - live at fritz loveradio (09-07-04) is de laatste aanwinst

lekker tempo weer :)
Freezel
Nu NRG - Trance Airwaves 09-07-2004 :) Heerlijk setje :)
Optimus
net binnen:

Mindhunters
sndh
legaal:
Highland - No Way Out (Narcose&Orchid mix)

en nog legaler bij edm:
Blake Jarrel - Thumpie
Blake Jarrel - Airships
Damiek Heck - 7AM (Blue Room Project rmx)
Starkid - Indigo
Relisys ft Bryan Bray - So Much For Your Promises
Stryke - Psalm for Surrender
Stryke - All that Remains (Strykes ocean of soltitude ambient take)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
net binnen:

Mindhunters


Ik ook, maar hij schokt een beetje.....
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ook, maar hij schokt een beetje.....


bij mij doet hij het prima, heb je de xvid of een dvdrip in 2 delen?
Creamfields23
Opgezwolle - Rustug

Ik moet normaal gezien niet veel van Vaderlandse rap hebben, maar deze plaat is wel lekker om te chillen.
New Wave
Ik ben al de hele week bezig om die setjes van awakenings festrival van 3voor12 te rippen...moet ze alleen nog naar mp3 overzetten, iemand weet hoe dat moet?
Heb nu een progfgie dat alleen met realplayer 8 kan werken...horo graag van d emensen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
bij mij doet hij het prima, heb je de xvid of een dvdrip in 2 delen?


Hier nu ook, lag aan mij. Ga hem vanavond kijken (als ik Anke achter Rayman vandaan kan krijgen ;))

Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben al de hele week bezig om die setjes van awakenings festrival van 3voor12 te rippen...moet ze alleen nog naar mp3 overzetten, iemand weet hoe dat moet?
Heb nu een progfgie dat alleen met realplayer 8 kan werken...horo graag van d emensen.


das toch geen downloaden joh nerd :rolleyes:

mijn laatste download was de firmware voor de iriver 390
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
das toch geen downloaden joh nerd :rolleyes:



En of dat downloaden is nerd. Download data van hun server af.
Nerd.........:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement