|
Beta-voetbal!
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Sorry voor nog een extra thread, maar anders dreigt dit verloren te gaan in alle chaos! Al de mensen die naar de Beta-BBQ komen en ook mee kunnen voetballen, gelieve even in deze thread te antwoorden! Dan weten we of we met genoeg eigen Beta-voetballers zijn of niet. Als dat niet het geval is zorgt Cresto waarschijnlijk voor tegenstanders! :)
En we zoeken voor het voetballen ook nog tenues (gewone gekleurde overgooiers zijn ook goed), keepershandschoenen en een goeie zaalvoetbal. Dus heb je zoiets thuis liggen en wil je dat meenemen, zet het ook ineens hier in deze thread! :)
En tot slot, vermeld er ook ineens bij of je al dan niet keeper wilt zijn, want zo zoeken we er ook nog twee! ;)
Tot nu toe hebben we:
Jasperovitsj
Cresto
Freezel
Buoyant
Kaidreas
Pumaz
Gladius
TOR (keeper)
+ reserves:
Johan
CygnusX |
|
|
| Nyah |
| als je nog beta's tekort hebt, wil johan probably wel meedoen ;) |
|
|
| Freezel |
| Middenvelder / Buitenspeler meldt zich :toothless |
|
|
| Giesber |
| We kunnen altijd de hollanders in de goal zetten natuurlijk :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Giesber
We kunnen altijd de hollanders in de goal zetten natuurlijk :toothless |
en waar gaat gij staan giesber? |
|
|
| Buoyant |
| linksepoot met veel scorend vermogen meldt zich. |
|
|
| Jasperovitsj |
| OWja, de cheerleaders mogen zich in deze thread ook aanmelden! Korte rokjes, spannende topjes en pomponnen zijn wel een vereiste...:toothless :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
OWja, de cheerleaders mogen zich in deze thread ook aanmelden! Korte rokjes, spannende topjes en pomponnen zijn wel een vereiste...:toothless :p |
Persoonlijke aanmoedigingskreten ook zeer welkom :toothless |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Giesber
We kunnen altijd de hollanders in de goal zetten natuurlijk :toothless |
Dus jij wilt zeker verliezen met mij op doel :p |
|
|
| djcresto |
volgens de huidige inschrijvingen spelen nog voetbal
gladius
pumaz
kaidreas
als het nodig is:
Tor in de goal
Cygnus X |
|
|
| TatanaGirl |
Mogen de meisjes ook mee voetballen?
Als er nog meisjes meedoen wil ik ook dat ook wel :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Buoyant |
Vrouwen - Voetbal , zoek de 7 verschillen ?
Oplossing op pagina 2
sorry jenny, ge kent mij eh ;) |
|
|
|
|