|
?איפה כולם היו בראש השנה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
ד"א יהל גר 5 דקות הליכה ממני :) |
יהל לא גר במעלות-תרשיח בירושלים???
ראיתי לפני המון זמן איזה ראיון ואמרו ששם הוא גר...
יכול להיות שהוא עבר - אין לי מושג :)
אתה רואה אותו ביום-יום? |
|
|
| Narcotic Mind |
ראיתי אותו פעם פעמיים
אני גר בגבעתיים...
חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה
Vinyls
+שלו, וברוזלנידה היה 16
-אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
ראיתי אותו פעם פעמיים
אני גר בגבעתיים...
חבר שלי היה אצלו, הוא הראה לו את כל הסינטיסייזרים וה
Vinyls
+שלו, וברוזלנידה היה 16
-אבל לפי מה שהבנתי באו 3.5 |
בן כמה החבר שלך?
ומה הקשר שלו ליהל? (הוא חבר שלו?קרוב משפחה?)ו
וכוס אמק גם בתל יצחק היה ככה - באו קטנים... לא שאני מאשים אותם גם כשאני הייתי קטן הלכתי למסיבות האלה אבל זה מה זה מבעס להוציא 60-70 שקל על דיסקוטק ולגלות בפנים ילדים שעוברים לי בין הרגליים
:) ;) :p |
|
|
| Narcotic Mind |
חבר שלי בן 17.5
ולא, הוא סתם ראה אותו ברחוב והתחיל לדבר איתו
אז יהל הזמין אותו :):):)
הוא אפילו הביא לו את
Mixing in action
בחינם |
|
|
| ripcurl |
אני הייתי ברוזלינדה
ולא נכנסתי בגלל הכמויות המדהימות של הערסים שם!!
אבל הייתה הפקת ענק
יענו ממש השקיעו
תיקלטו חממי ואלה גוטמן
בתחלס לא היה שווה 120 שקל:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אנשים!!!!!
ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל
הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה :D :D :D
לא ככה? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים!!!!!
ripcurl שימו לב לתמונה של פול ואן דיק אצל
הוא נראה כמו ישראלי, ולא סתם ישראלי כמו ערס אכושרמוטה :D :D :D
לא ככה? |
באמא שלי אתה צודק!!
:p
אבל זה בגלל שהתמונה באיכות גרוע יחסית אז חושבים שהוא ערס..
כי כל הערסים באיכות לא טובה
:D |
|
|
| eXeTik |
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...
הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
נתנו סט עצבני חבל"ז!
Yahel
Infected Mushroom
Asi Kojak
בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...
הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
|
זה לא היו הם - סתם שניים ישראלים עם מסכות...
רק בישראל החרא הזה קורה... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הלכתי למסיבה של
goParties
הפקות...
הפעם הם איחדו את דוגית והאנגר, משהו סוף הדרך!
Cosmic Gate
נתנו סט עצבני חבל"ז!
Yahel
Infected Mushroom
Asi Kojak
בקיצר... נראה לי המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש-השנה |
אלה לא היו קוסמיק גייט אלא כמו שלאקי אמר, שני ישראלים במסכות שניגנו את הטראקים של קוסמיק...
יהל לא הגיע לשם
אינפקטד מסריחים
לא מכיר שום אסי קוג'אק...
טוב שלא הייתי שם
אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים! :)
היה שם גם איזה תקליטן ישראלי, נראה לי די ג'יי ג'קסון אבל הוא סתם היה קקי :)
זאת המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש השנה
וב09-12-09 יש הפקה גדולה מאוד של די ג'יי סיימון שמארח את ליידי דרגון באכזיב...
סיימון הוא חבר מאוד טוב שלי (היינו בשפיים ביחד) והוא סידר לי כניסת VIP לי ולחברים שלי :)
מה שאומר שסוף סוף אני הולך להחליף כמה מילים עם הסקסית הזאת :)
אולי אפילו אני יירשום את אחד הטראקים שלי ללייבל שלה, מי יודע :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים! :)
|
חוות היען תמיד מרימים הפקות טובות!
דרך אגב איך מקס גראהם??? |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אלה לא היו קוסמיק גייט אלא כמו שלאקי אמר, שני ישראלים במסכות שניגנו את הטראקים של קוסמיק...
יהל לא הגיע לשם
אינפקטד מסריחים
לא מכיר שום אסי קוג'אק...
טוב שלא הייתי שם
אבל כן הייתי בחוות היען באילת, די ג'יי מקס גרהם ודי ג'יי רנה ניגנו שם
סוף הדרך אנשים
נפלתי מהרגליים! :)
היה שם גם איזה תקליטן ישראלי, נראה לי די ג'יי ג'קסון אבל הוא סתם היה קקי :)
זאת המסיבה הטובה ביותר שהייתה בראש השנה
וב09-12-09 יש הפקה גדולה מאוד של די ג'יי סיימון שמארח את ליידי דרגון באכזיב...
סיימון הוא חבר מאוד טוב שלי (היינו בשפיים ביחד) והוא סידר לי כניסת VIP לי ולחברים שלי :)
מה שאומר שסוף סוף אני הולך להחליף כמה מילים עם הסקסית הזאת :)
אולי אפילו אני יירשום את אחד הטראקים שלי ללייבל שלה, מי יודע :) |
אינפקטד מסריחים?? חחח לא מתאים לך להגיד את זה..חשבתי שאתה חולה על הסיגנון מוזיקה הזה..
האמת היא שאני לא שומע טראנס פסיכודלי בכלל, אבל קניתי שני דיסקים שלהם כי אני חושב שהם ממש גאונים...
!ואסי קוג'ק הוא תותח
למי שאוהב
prog. house,trible..
ואני יודע על מה אתה מדבר בקשר לדיג'י ג'קסון, פעם שמעתי סט שלו ברדיו..הוא נותן
disco house
שזה חרא של מוזיקה לדעתי :).. טוב אולי כשאני אהיה בן 30 אני יאהב את זה..אי אפשר לדעת.. |
|
|
|
|