return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
?איפה כולם היו בראש השנה (pg. 5)
View this Thread in Original format
Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר.
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר.


טיאסטו וסשה זה סיגנונות שונים לגמרי...

ואני מכיר הרבה - בן כמה אתה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר.



אף אחד לא מקים שום חזית משותפת נגדך
מה שאתה אומר הוא בעצם לא נכון ואתה ממשיך לדפוק בזה...
איך שאתה רוצה אבל אני מציע לך ללכת לחברות תקליטים, חנויות דיסקים וכו' ולשאול אותם איזה מוזיקה זה טיאסטו, ארמין ותראה שולם יגידו לך טראנס!
חלאס כבר ילד!
עוד מעט תגיד לי שג'ון דיגוויד זה דיסקו האוס או דייב סימן זה מוזיקה שחורה!
טראנס זה טראנס! האוס זה האוס!
וטיאסטו ורנה של לא האוס, בדוק!
וכהוכחה אני יגיד לך בדיוק מה טיאסטו אמר בראיון שלו עם איזה אתר...
שאלו אותו אם מה שהוא מנגן\מכין זה סוג חדש של מוזיקה והוא אמר שלא, שזה טראנס!
חד וחלק!
Scorchio
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב


אני מוכן
"להתווכח" איתך ימים ואפילו חודשים
העיקר שתבין!!

וכל דבר שתגיד, אני יסתום אותך יותר חזק כי אין אחי
אתה לא צודק וזה לא נכון שתחשוב שאתה כן!
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב


איזה תיכון?

אביב\אמית רננים\אוסטרובסקי\מטרו?
Scorchio
תיכון אביב

אם אתה רוצה להמשיך להתווכח
סבבה
תגדיר לי בבקשה מהו טראק טראנס לא פסיכודלי
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
תיכון אביב

אם אתה רוצה להמשיך להתווכח
סבבה
תגדיר לי בבקשה מהו טראק טראנס לא פסיכודלי


טראנס לא פסיכודאלי זה טראנס שאין בו כמות אפקטים כמו בפסיכודאלי
טראנס פסיכודאלי בנוי רובו ולפעמים כולו מאפקטים
Scorchio
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר.
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר.


ערימה של זיון מוח!!!
קרעת אותי עכשיו!!!

Scorchio
נשבע לך אתה ילד קרוע בשכל
אני מכיר חנות דיסקים ששני הבעלים שלה הם תקליטנים
אחד הוא
דיי ג'יי שחר שפירא
הוא תקליטן של גרוב ושנות ה-80
למרות זאת הוא מבין בכל סוגי המוזיקה והוא הכי טוב בתחום שלו
וזה מה שהוא אמר לי
אל תסתכל על מה שכתוב על הדיסק
זה שרשום טראנס זה לא אומר כלום
המוזיקה זה מה שקובע
טייסטו, קורסטן זה הכל האוס ולא טראנס
אז צא מהבועה שלך
Trance man
quote:
Originally posted by Scorchio
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר.


הצחקת אותי!
האוס בא בקצב של
125-135BPM
ואפליפטינג טראנס בקצב
135-145!!


שמע סט של פרי קורסטן (אפליפטינג) ואחרי זה תשמע סט של ג'ון דיגוויד(פרוגרסיב,דיפ האוס)
ואתה תראה שאלו שני סגנונות שונים לגמרי..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement