|
?איפה כולם היו בראש השנה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר. |
טיאסטו וסשה זה סיגנונות שונים לגמרי...
ואני מכיר הרבה - בן כמה אתה? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בואנה נראה לי הקמתם חזית משותפת נגדי
חברה תבינו שמה שטייסטו או סשה מנגנים זה שכתוב בחנות דיסקים
Trance
זה לא אומר כלום
זה האוס
ארמין למשל שם טראנס איכותי
דרך אגב לאקי אני לא מלב הפארק אני גר באיזה רחוב צדדי שם באיזור
תגיד את מי אתה מכיר. |
אף אחד לא מקים שום חזית משותפת נגדך
מה שאתה אומר הוא בעצם לא נכון ואתה ממשיך לדפוק בזה...
איך שאתה רוצה אבל אני מציע לך ללכת לחברות תקליטים, חנויות דיסקים וכו' ולשאול אותם איזה מוזיקה זה טיאסטו, ארמין ותראה שולם יגידו לך טראנס!
חלאס כבר ילד!
עוד מעט תגיד לי שג'ון דיגוויד זה דיסקו האוס או דייב סימן זה מוזיקה שחורה!
טראנס זה טראנס! האוס זה האוס!
וטיאסטו ורנה של לא האוס, בדוק!
וכהוכחה אני יגיד לך בדיוק מה טיאסטו אמר בראיון שלו עם איזה אתר...
שאלו אותו אם מה שהוא מנגן\מכין זה סוג חדש של מוזיקה והוא אמר שלא, שזה טראנס!
חד וחלק! |
|
|
| Scorchio |
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב |
אני מוכן
"להתווכח" איתך ימים ואפילו חודשים
העיקר שתבין!!
וכל דבר שתגיד, אני יסתום אותך יותר חזק כי אין אחי
אתה לא צודק וזה לא נכון שתחשוב שאתה כן! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב עזוב זה ויכוח של שעות
אני בן 16 דרך אגב |
איזה תיכון?
אביב\אמית רננים\אוסטרובסקי\מטרו? |
|
|
| Scorchio |
תיכון אביב
אם אתה רוצה להמשיך להתווכח
סבבה
תגדיר לי בבקשה מהו טראק טראנס לא פסיכודלי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תיכון אביב
אם אתה רוצה להמשיך להתווכח
סבבה
תגדיר לי בבקשה מהו טראק טראנס לא פסיכודלי |
טראנס לא פסיכודאלי זה טראנס שאין בו כמות אפקטים כמו בפסיכודאלי
טראנס פסיכודאלי בנוי רובו ולפעמים כולו מאפקטים |
|
|
| Scorchio |
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר. |
ערימה של זיון מוח!!!
קרעת אותי עכשיו!!! |
|
|
| Scorchio |
נשבע לך אתה ילד קרוע בשכל
אני מכיר חנות דיסקים ששני הבעלים שלה הם תקליטנים
אחד הוא
דיי ג'יי שחר שפירא
הוא תקליטן של גרוב ושנות ה-80
למרות זאת הוא מבין בכל סוגי המוזיקה והוא הכי טוב בתחום שלו
וזה מה שהוא אמר לי
אל תסתכל על מה שכתוב על הדיסק
זה שרשום טראנס זה לא אומר כלום
המוזיקה זה מה שקובע
טייסטו, קורסטן זה הכל האוס ולא טראנס
אז צא מהבועה שלך |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שים לב שמה שאתה מדבר עליו זה כל הטראקים שנקראים
Uplifting Trance
וזה סתם שטויות
זה בעצם האוס
זה מהיר כמו האוס
יש לזה את הסינטיסייזר של ההאוס וזה פשוט האוס!
טראנס אמיתי או טכנו זה טראקים שהם יותר איטיים
יש להם יותר באס ויותר תופים מאשר סינטיסייזר. |
הצחקת אותי!
האוס בא בקצב של
125-135BPM
ואפליפטינג טראנס בקצב
135-145!!
שמע סט של פרי קורסטן (אפליפטינג) ואחרי זה תשמע סט של ג'ון דיגוויד(פרוגרסיב,דיפ האוס)
ואתה תראה שאלו שני סגנונות שונים לגמרי.. |
|
|
|
|